Nikkan Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er så trøtt på dagen men jobber fullt så jeg får ikke sovet da. Prøver å komme meg i seng i 22 tiden og sovner realivt fort MEN våkner i 3-4 tida hver natt og får ikke sove igjen!!!! Flere som har det sånn?? Jeg har aldri hatt det problemet før og det er rett og slett driiiit slitsomt når man vet tulla på 1 år våkner 6-halv 7. Klarer jo ikke å holde meg lengre oppe om kvelden heller.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hei Jeg har det også sånn. Klarer nesten ikke å stå opp av sengen når jeg skal opp. I dag måtte jeg ringe jobben å si at jeg ikke kom, klarte nesten ikke å gå opp av sengen for å ringe sååååå trett. Jeg legger meg ca kl 21.00 bare for å komme meg opp, men det er jo ikke noe liv å legge seg så tidlig.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Er mye våken på natten. Nesten alltid i 3 tiden. Har prøvd å legge meg senere, men våkner da også til samme tid på natten. Har også MASSE skummle drømmer
Nikkan Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Ja det er slitsomt, også nøyaktig samme tid hver natt da!! Jeg har også kraftige mensmurringer nesten hele dagen (kjenner de også i ryggen) Diare har jeg også...snodig. Har litt uregelmessig mens så jeg vet ikke helt når jeg skal ha den nå, men hadde ubeskyttet sex 27 des. Tok test i dag men den var negativ men jeg er likevel så sikker på at det er noe på gang! Håper neste test er positiv - tenkte å vente noen dager..
Pura Vida Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Kjenner meg igjen, ja! Føler meg rett og slett litt høy om natta og har ikke sjans å sove. Var slik i de to andre svangerskapene også. Nå har jeg bare gitt opp å legge meg tidlig, hjelper ikke allikevel. Har forresten sovet litt bedre etter at jeg sluttet å stresse med det, kanskje tilfeldig men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå