Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei :o) Velkommen skal du være :o)

Bare å svare på de innleggene du vil. Er ikke alltid det er like mye aktivitet her på februarklubben.

Men du kan jo bare gå inn på andre forum her inne. De står under alle forum på BIM.

Jeg er mest på 3 trimester, Skravlesiden og Anonymforum. Kanskje jeg ser deg på en av de også :o)

Håper du trives her inne. Når har du termin forresten?

Annonse

heihei:O) elsker at aktiviteten i februar-klubben har tatt seg opp litt i det siste!!!! De MÅ jo bety at februar nærmer seg da:D velkommen til alle som vil være med sier jeg, jo flere jo bedre!!!!

Jeg venter en gutt 20. februar, bor i trondheim. Mitt andre barn. gleeeeeeeeeder meg!!!!!! Og i grunnen skikkeligskikkelig lei av å gå gravid nå!!!!! Så ja, en smule utålmodig... Men nå er det ikke lenge til vi får møte gutte-snuppene våre:O)

vi venter ei jente 21 februar og teller dager og uker nå... Det kommer sikkert til å gå fort, bare virker ikke slik midt oppi det hele. Men når vi tenker tilbake på hvor lang tid vi har lagt bak oss nå, så vil jeg si at det har gått utrolig fort allikevel. Men en ting er helt klart, vi stor gleder oss:) Alt er så klappet og klart det kan bli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...