Gå til innhold

går mot slutten...


jda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) føde skal jeg klare selv...men...har ei veninne som var med på termin klubben sist hun var gravid,og hun syns det var veldig hyggelig..lurte egentlig bare på hvordan dette fungerte jeg:) svarer dere bare på hverandres inlegg eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :o) Velkommen skal du være :o)

 

Bare å svare på de innleggene du vil. Er ikke alltid det er like mye aktivitet her på februarklubben.

 

Men du kan jo bare gå inn på andre forum her inne. De står under alle forum på BIM.

 

Jeg er mest på 3 trimester, Skravlesiden og Anonymforum. Kanskje jeg ser deg på en av de også :o)

 

Håper du trives her inne. Når har du termin forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :o)

 

Jeg venter også en gutt:o) Har termin 10 februar. Vi gleder oss masse til å endelig møte han. Har en samboer som spør meg hver dag om jeg har vondt, hehe :o)

 

Er dere like utålmodige eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei:O) elsker at aktiviteten i februar-klubben har tatt seg opp litt i det siste!!!! De MÅ jo bety at februar nærmer seg da:D velkommen til alle som vil være med sier jeg, jo flere jo bedre!!!!

 

Jeg venter en gutt 20. februar, bor i trondheim. Mitt andre barn. gleeeeeeeeeder meg!!!!!! Og i grunnen skikkeligskikkelig lei av å gå gravid nå!!!!! Så ja, en smule utålmodig... Men nå er det ikke lenge til vi får møte gutte-snuppene våre:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så lei at jeg nesten ikke holder ut.......trodde det liksom skulle gå så fort denne gangen.og det har det gjort fram til nå:) gleder meg og gruer meg på samme tid.men blir koslig å hilse på vesle gutt:) håper jeg ikke går over termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter ei jente 21 februar og teller dager og uker nå... Det kommer sikkert til å gå fort, bare virker ikke slik midt oppi det hele. Men når vi tenker tilbake på hvor lang tid vi har lagt bak oss nå, så vil jeg si at det har gått utrolig fort allikevel. Men en ting er helt klart, vi stor gleder oss:) Alt er så klappet og klart det kan bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...