Gå til innhold

Yrkesskade- betale egenandel da? På sykehus...?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man må ikke betale egenandel for behandling/undersøkelse i forbindelse med yrkesskade når det er på et sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke gjort det hos fysioterapeuten i hverfall så da regner jeg med at man ikke må det på sykehus heller... Men det som overrasket meg var at når jeg ikke hadde benyttet meg av fysioterapien en stund for så å få vondt og trenge den igjen.. DA var det ikke snakk om å dekke noe som helst... Enda det var samme skaden..

Skrevet

Har du fått erklært skaden din som en yrkesskade? Og er det en ordinær undersøkelse du skal til, eller en spesialistundersøkelse? Ved en ordinær undersøkelse er det mulig du må betale egenandel direkte til sykehuset, men du vil i såfall få refundert denne av forsikringselskapet, dersom yrkesskaden er godkjent der. Husk å ta vare på kvitteringer. Dersom det er en spesialistundersøkelse du skal på, som er bestilt av forsikringsselskapet, så vil hele regningen gå til forsikringsselskapet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg har fått det godkjent som yrkesskade av NAV. Skal på kysthospitalet, på "nakkeskolen". Vet ikke hva det går under jeg, men kanskje jeg må betale og få det refundert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...