Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hvordan vet mann om mann bare har store mengder utflod eller om mann bokstavligtalt lekker fostervann?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hvis du har så mye utflod, da har du et problem... Fostervann er blankt, og kommer ut i dråper eller som et splæsj. Hvis det renner og renner, er det fv. Du bare vet forskjellen. Så mye utflod har ingen. Det er verre å se forskjellen på om man tisser litt på seg, eller om det er fv. Ha på et bind, og se om det blir veldig vått. Ofte kan det komme mer om man sitter og vrikker litt fra side til side, eller når man reiser seg opp. Hvis du tror du lekker FV må du ringe føden.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Ja, for jeg satt i sofaen og plutselig kjenner jeg det renner godt utav meg.. Tar meg mellom beina og det er gått gjennom alt.. Men ikke nok til at de ble noen dam utenfor.. Gikk på do, det var en del slim innblandet.. Og det er ikke noe som renner nå etterpå som jeg har lagt merke til enda hvertfall.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg sto i en dam på gulvet da vannet gikk. Heldigvis har jeg aldri slitt med så store mengder utflod:-D
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Ta på deg en sort truse. Hvis det er utflod vil du se det i trusa når det tørker, det blir da hvitt/gult.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Utflod er mer tykt og seigt, foster vann er vann og føles ut som vann. Jeg har alltid hatt mye utflod, noe min lege har sjekket endel ganger for han er sikker på at det er noe galt, men jeg er bare slik har han konstatert. Og utfloden ble ikke noe bedre når jeg ble gravid for å si det slik, men jeg merket for når det var fostervann som kom. Utflod klarer man å stoppe om man kniper hardt, Kniper man når man lekker fostervann kommer det bare mer.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg var mye plaget med utflod i svangerskapet. Blank, tidvis mye omgangen. Tok meg 12 timer før jeg fant ut det var fostervann. Kom en skvett nå og da men siden jeg var på overtid å håpet det var vannet dro jeg for å sjekke. Da var det ikke mye igangen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå