Gå til innhold

Hva vil dere anbefale?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer svært mye på hvilken vognpose jeg skal kjøpe.

Hva anbefaler dere, og hva har dere erfart?

 

Jeg har termin i Mars, så må nesten tenke litt på årstiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte dunpose sist (fikk barn på samme tid sist, begynnelsen av april). Du får nok mest bruk for den neste år. Jeg kjøpte ikke dunposen før han var 1/2 år.....var ikke så kaldt da.

Mye å sette seg inn i....masse å tenke på som en ikke har tenkt 1 sekund på før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :)

men hva er best å ha i vognen når det begynner å bli varmere? er det da greit å bare bruke et teppe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, teppe er greit det, men kjøper du først pose så kan du jo bruke denne hele året. Jeg kjøpte voksi-pose da førstemann ble født for snart 11 år siden, og har brukte denne til alle tre, uavhengig av årstid. Synes det er lettere å heller regulere tempen ved å kle av/på. Det har kun vært på de varmeste sommer-dagene at jeg har brukt teppe i vogna. Husk at de yngste trenger gjerne ull (evt. ull/silke) for å holde på varmen.

Nå venter vi nr. 4 så jeg føler meg ganske sikker på dette:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da lønner det seg jo å kjøpe helårspose. ? for det er det jeg har tenkt på, for da har jeg jo den leeenge, og kan bruke den hele året. istede for å kjøpe en til vinter, og en til sommer. for vinterposene vil jo bli for varm til sommerbruk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vanlig vinter-voksi-pose, jeg. Og dette fungerer helt fint. Inne i senga har jeg jo dyne og ellers har jeg jo en god del tepper, både i ull og fleece. Disse kan jo benyttes når det blir varmt, og da slipper du å kjøpe sommer-dyna til voksi i tillegg.

Dette har fungert veldig fint for meg på alle mine 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å kjøpe en varm vinterpose til høsten. Easykid, kort når det trenges og kan forlenges når barnet vokser.

I vår når lille jenta blir født tenker jeg å bruke lammeskinn, vogndyne og ullteppe. Så lenge det ikke er for kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...