Emma&Adrian Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hva F skal jeg ha med meg for en helg til manchester??????
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Ingenting utover tannbørste, truse og tamponger, de tre t'ene, samt de tre p'ene pass, penger og pillett. Alt annet skaffer man der man er.
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jepp, tre x T og 3 x P, og så den vanlige kofferten full av dritt hvorav halvparten kunne fått bli igjen hjemme. Lykke til.
Mor Løvehjerte Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Tannbørste, truse og tamponger skal det være fullt mulig å få tak i over there, så gå for P'ene, du! ;O)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 du har helt tydelig aldri vært i manchester Anita. de har da virkelig ikke slikt der. kvinner går da truseløse i pentøyet hele dagen og har ikke bruk for tamponger fordi de enten er gravide eller for gamle til å bli det (referer til manglende truse) og tannbørste? det er et norskt fenoment som ikke fins andre steder i verden
Emma&Adrian Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Thanks ladies ) Kofferten er nå stappa med masse rart Neida,faktisk så fikk jeg til å pakke på en normal måte!! Ender jo opp med hele kleskapet Men nå har jeg kun det nødvendige Jeg virkelig vikrleig HATER å pakke en koffert! Og iallefall pakke utav!! (derfor står kofferten sånn ca 4 uker etter ferien på samme plassen som jeg setter den når jeg kommer hjem,tar jo selfølgelig utav skittentøy da hehe)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil også til Manchester. Kos deg på Arndale.
Emma&Adrian Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2010 Kom meg aldri på Arndale,men var på Trafford Center,fy søren sier jeg bare!!! Jeg er glad i å shoppe,men det senteret ble for stort haha Jeg var så sliten etterpå!
Gjest sug lut Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Og nå har du pakket ut, eller blir det en uke til? Enig i at du egt bare hadde trengt 3xt og 3xp?
Emma&Adrian Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har ikke pakket ut nei,kun skittentøyet,kartongene med røyk og alkoholen hehe. Kofferten står fint der den står den,har ikke hastverk Jeg er enig i at jeg trengte ikke mer nei!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er enda ikke ferdig med Trafford Center, og Arndale har de bygd ut siden sist jeg var der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå