Gå til innhold

bind


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med hva slags bind man bør ha med seg på sykehuset og bruke når man kommer hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sykehuset bruker man bleier/bind som de har på sykehuset. Jeg tok med meg noen sånne svære bleier og nettingtruser hjem fra sykehuset jeg, og når jeg begynte å blø mindre brukte jeg Libresse Maxi Goodnight (altså ikke Libresse Invisible Goodnight). De funka for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn Libresse Maxi Goodnight for tiden etterpå også.. har de med i sykehusbagen også, men satser på å bruke sykehusets remedier mens vi er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg spurte på apoteket og de hadde noen mega tenabind der som de anbefalte etter fødsel, i tillegg har jeg kjøpt inn noen pakker med nattbind:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenabindene ville vært helt unødvendig for meg alle tre gangene. På sykehuset har de store bind/bleier som kan brukes rett etter fødselen. Men etter hjemkomst holdt nattbind i massevis for meg. Gikk ganske fort over til vanlig bind også. Men her som ellers er det nok individuelle forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte også sykehuset sine store mens jeg var der. Ikke spesielt lekkert, men alle går rundt i dem, så ingen bryr seg. De funker bra. Mulig du kan få et par med deg hjem. Ellers har jeg brukt av de største nattbindene i begynnelsen, og så gått over til vanlige etterhvert. Du merker hva du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...