Gå til innhold

For fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å ikke komme så fort hver gang. Kjærsten min er treig jeg er kjapp.

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann:

Prøv å holde tenningsnivået nede(ta deg en runk litt før du forventer sengegymnastikk, skru av lyset og tenk på svigermors middagsselskap,

hvis det er en tid på døgnet du ikke er interrisert i sex, ha sex da). Reduser følsomheten i penis med flere lag latex.

Start rolig og øk på sakte til du nærmer deg. Stopp. Gjenta. Etter en stund vil penis slutte å være forplantningsorgan og bli ett stimuli apparat for hetrofile kvinner.

Er du kvinne:

Sit back and enjoy the rider?

Skrevet

Er jente..

Mister lysten når jeg er ferdig så litt vanskelig det..

Ingen som har noen tips?

Hi

Skrevet

Tar det lang tid før du blir kåt igjen da? Hva med klitorisstimulator? Da er muligheten for multiorgasme stor, i alle fall for min del. Kjøpte en på lekshop. Prøv det!

• 2 uker senere...
Skrevet

hva med å prøve afroditesprayen? men er du gravid må du ikke bruke den står det på nettsida. jeg bruker den og underlivet blir mer følsomt. synes det var vanskelig å få orgasme, men nå kommer den mye lettere :P og en smule fortere enn før :P slet jo ut sambo stakkar :P hehe du får i allefall tak i den her på www.cosmopharmas.com/no58759 om du vil prøve den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...