Gå til innhold

Hvilken vogn anbefaler du til nyfødt baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vogn til baby jeg venter om 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En med hjul vil funke best, er min erfaring.

Skrevet

spørs litt på hvor du bor, og hva du liker og gjøre...

jeg er glad i å gå tur og går veldig mye.

derfor har jeg en vogn med skikkelige hjul (til skog og mark)

jeg går til butikken så jeg trenger plass til varer i vogna..

en venninne av meg er mer by-menneske og går kun tur når hun er der.

hun har en liten lett trehjuling :)

Skrevet

23:57

herregud det er da mest med ski under! værtfall nå i snøen.

er du dum eller??????

Skrevet

Kommer an på hva slags behov du har med vogna det, jeg har teutonia spirit trehjuling.

Vogna er lett å trille, god og lun for babyen, har store hjul så takler snø også.

Den har liten og tungvind handlekurv, så ingen vogn for de som går til butikken å kjøper mye mat de skal ha med.

Skrevet

Emmaljunga City Cross med softbag :-)

Skrevet

Simo! Det finns ikke noen vogner som er bedre enn Simo. De er gode å trille, har god plass og har god fjæring.

Skrevet

Kommer selvfølgelig ann på bruken det og hvor du bor som de andre her sier.....

Men vi har en stor god vogn i Emmaljunga Mondial.Ja den er stor og med stor bag,Store gode hjul osv....til å være så stor er jeg veldig overrasket over hvor lettvin den er å håndtere....jeg er veldig glad i at den er så romslig og god handlekurv er det under også med sportsunderstellet :-)

Skrevet

En med bag, og så må du nesten spesifisere litt mer hvis du vil ha nærmere anbefaling. Stor forskjell på å bo i overetasjen på et kjøpesenter, og å bo på landet vet du :)

Skrevet

Simo, veldig god vogn å trille, fire hjul, og stor god bag til babyen!

Skrevet

jeg har en gutt på 8 uker... vi kjøpte Simo duovogn. Elsker den. litt tung, men det er en vanesak. Bra å bruke i snø og i skog og på asfalt. Stor og fin bag, han sover i bagen på natta (senga er for stor ennå)

Skrevet

så lenge det ikke er en vogn du kan bytte ut med bilsete- og du faktisk bruker bilsete til å ha ungen i over lengre perioder.

blir sjokkert over alle de bittesmå babyene som blir trillet rundt i sånn. de skal jo ikke være i bilsete så lenge....

Skrevet

Jeg har en Maxi Cosi Mura med fire hjul. Lett å trille, med fremhjul som både kan være "løse" eller låses. Den kan du sette bilstolen i. Jeg har bare brukt den hvis jeg skal en tur i butikken, så barnet blir ikke sittende så lenge i bilstolen. Det er veldig praktisk synes jeg. Har ikke begynt å bruke sportsdelen ennå, men den ser litt "åpen ut, spesielt nå i kulden.

Alt i alt er jeg superfornøyd med vogna, spesielt fordi den er så utrolig enkel å trille. Snur på en femøring, og lett med bare en hånd også:)

Skrevet

anbefaler brio happy på det sterkeste,

letteste vogna ever og det er en drøm å gå med.

har 3 unger og vært borti sikkert 10 vogner,men dette er favoritten!

ikke kan hjulene punkteres og den er så lett at du merker ikke at du går i oppover bakke..

vi kjøpte brio happy med det svarte understellet som IKKE kan bytte kjøreretning med bare et trykk på en knapp,..vi må løfte baggen av og bytte rundt. hvis du skjønner?

sender med en link

http://www.babyshop.no/babyshop/frontend/files/PRODUCT//product_l/red-v37-l.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...