Gå til innhold

Katta mi har sluttet å virke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder hun ikke å gå ut for å gjøre sitt fornødne engang. Etter at kulda satte inn så har hun bare liggi der som et slakt i sofaen. Bare så vidt hun gidder å løfte på ræva for å spise og drikke litt (hadde hun kunne prate så hadde hun vel bedt om intravenøst).

Prøver å hive hun ut en gang om dagen til lufting, men går to minutter så står hun å klorer på vinduet og skjelver i rumpa og vil inn. Enden på visa er at hun har tatt i bruk kattedoen inne, og jeg hater det når hun gjør nr 2. Stinker så jævelig:(

Er det noen som vet hvordan jeg kan lære hun til å bruke vannklossete?

Hvis ikke så vil jeg gjerne se litt til den globale oppvarminga, slik at det blir så varmt at katta snart begynner å virke igjen!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du får true henne med oppsigelse, evt med at hun blir sendt til stemor om hun ikke gir seg.

Skrevet

Må bli oppsigelse da. Er redd for at jeg vil miste en del i (katte)bidrag hvis jeg sender henne til stemor. Tok høyde for dette bidraget da jeg tok opp lånet på kattedoen.

Gjest sug lut
Skrevet

Pluss at stemor neppe tar imot. Er jo hennes hus, må vite.

Skrevet

Tror ikke stemor vil ta imot nei. Og hun har jo sikkert egen katt, noe som gjør at min ikke vil bli godtatt på høyde som sin egen. Typisk stemødre.... Får vel bare se om jeg kan få tak i en Reimadress til katta slik at jeg får hu ut.

Gjest amandine
Skrevet

Som stemor uten katt og meget anstrengt forhold til, som sådan, må jeg vennligst oppfordre biomor til å beholde vraket sitt selv. Jeg har virkelig nok med å passe drittungen om ikke jeg skal belemres med kattevraket i tillegg. Typisk biomødre assa!

Gjest amandine
Skrevet

Skulle forresten likt å se reaksjonene dette hadde fåttt på skravle;) Vi hadde vel blitt kjølhalt hele gjengen;)

Skrevet

Du må ikke komme her å tro at jeg ville latt barnet mitt fått samvær sammen med stemor, får hun er jo en heks og ville aldri vært snill mot guttungen. Stemødre er jo iflg alle eventyr onde hekser. Og hva ville hun ikke da ha gjort med katta? Mest sannsynelig kokt hun i ei stor svart gryte til et eller annet heksebrygg som hun hadde servert sønnen min til middag slik at han hadde blitt til en frosk eller noe....

Nei, det blir nok ull fra Nøstebarn og Reima på katta.

Tror nok det hadde blitt litt av en diskusjon hvis dette hadde blitt lagt ut på Skravle eller Anonymforum. Jeg hadde vel blitt meldt til Moderator..... Thi hi:)

Skrevet

Jeg tror det funker bedre å true med biomor siden det er det verste som finnes. De gjør, som kjent, alt de kan for å ødelegge for alle.

Gjest amandine
Skrevet

Ja, biomor er skummel he he godt jeg bare er en skarve stemor! Er jo forsåvidt biomor til en liten haug, også, men da kaller jeg meg mamma...

Skrevet

Har jeg tatt så feil altså??? Trodde det var stemødre som var onde jeg, ikke biomødre. Uff da, da er det jeg som er ond da:(

Skrevet

Er det bare jeg som syns biomor og biofar høres litt sånn..tja.. sci.fi ut?

Skrevet

Hvis du tenker på ordene biomor og biofar, så ja da synes jeg det høres litt sci.fi ut. Romvesener kanskje.....

Gjest amandine
Skrevet

Ja men biomor er vel ikke på ordenlig? he he det er bare ondskapsversjonen av forhatt ekskone som verserer på skravle og anonymsidene. Stort sett kalles vel barnas mamma for nettopp mamma? Respektive pappa? Også kjent på skravle/anonym som BF... Jammen er jeg glad for at jeg etter forholdene lever i en normal familie, jeg er mamma, ekstramamma, kone og etter 17 år også (nesten) venn med hun jeg kunne kalt biomor men foretrekker å være på fornavn med;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...