T#3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Ja dere, det er mye rart man skal igjennom... Også litt rart hvor fort man glemmer!... Min greie nå er at jeg får vondt i magen, ikke sånn do-vondt eller luft-vondt, mer sånn krampe-vondt hver gang jeg nyser...?! Varer ikke lenge, bare noen sekunder. Rare greier... Flere?
ida+ lille i magen *fødeklar* Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jepp Får også vont når jeg nyser, sånn helt nederst i magen.. Har hatt det hele tiden, siden før æ viste jeg var gravid.. En av de første tingene, sammens med ømme bryster og trøtt og sliten- som sa meg at det var noe som foregikk her.. Bare glad det går over med en gang. Har lært meg å bøye meg fram når jeg kjenner jeg må nyse. Ser ufattelig dumt ut i like før og mens jeg nyser, men det hjelper
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Heisann Å gjett om d e ondt ja Å æ får også skikkelig spark/støt i magen om æ glemme mæ å reise mæ raskt opp osv, grusomt! Men d betyr jo at alt vokse å gror
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg får også det.. Det er ligamentsmerter.. det vil si smerter i no bånd som er festet til livmora.. Det hjelper å bøye seg, eller krølle seg litt sammen når man nyser eller hoster.. Disse smertene kan også komme hvis man beveger seg litt feil.. snur/vrir seg og sånt.. Men ingenting farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå