Gå til innhold

Blødninger etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke mye, men litt. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hver gang eller bare av og til? Chlamydia kan gi blødninger ved samleie, men er det bare noen ganger kan det rett og slett være støtblødninger, rifter i slimhinnen.

Jeg har tenkt på akkurat det samme selv i dag, for det hender jeg får blødninger ettter sex (skjedde i går kv) , men kun hvis jeg sitter oppå ham. Sambo har veldig lang (litt for lang!) penis (23 cm), så hvis jeg sitter på topp så hender det at han kommer så innmari langt inni meg at jeg får vondt, og alle de gangene har jeg blødd etterpå. Andre stillinger (jeg under eller liggende oppå ham er bedre)..

Skjedde som sagt i går og skjer en gang i blant, men har altså funnet ut at det må skyldes at han treffer meg langt inni bunnen, og med meg på topp faller jeg helt ned på ham m all tyngde, slik at "irritasjonen" mot slimhinnen (livmorhalsen) nok blir enda større.

er du usikker bør du spørre en lege. Har tenkt jeg skal gjøre det selv, for har vært litt hyppigere i det siste

Skrevet

Jeg ville ha snakket med legen neste gang du er der, eller bestilt time om det er et sted du aldrig kommer. Det er lurt at få undersøgt. Tenker da på celleforandringer osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...