Gå til innhold

Her kan du bli kvitt alle ting som irriterer deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, kanskje ikke, men om du lirer av deg ting som plager deg, som du misliker eller som går deg på nervene, som gjør deg forbannet eller ting du HATER, så hjelper du meg med en skoleoppgave.

Gi meg all din frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykelistfaenskap som sykler der jeg skal kjøre bil. - heligvis fins det få av dem på vinteren. (enda en grunn til å elske dette været)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg bør akkurat nå....men kan si at jeg akkurat nå irriterer meg mest over mannen. Så til de grader at jeg har tatt med meg puta og dyna mi ned på sofan. Livet går i bølgedaler, og nå er det i en bølgedal....sukk...men får fortsette her. Lang natt forran meg, og jeg har funnet fram strykebrettet så jeg har noe å gjøre.

Skrevet

Henger meg på det, temmerlig irriterende. Særlig middelaldrende menn i kondombukser med "proffsykler" som sykler midt i veien...grrrrr.........de får man nesten lyst til å kjøre over.

Skrevet

Folk som trøkker seg innpå meg i køståing!

Skrevet

*at folkk GIDDER å bry seg om at jeg enda ammer (sønnen min er bare 13 mnd!)

* at jeg har en gedigen kleshaug som snart angriper meg,men jeg er for lat til å brette!

*at det var strømbrudd her i mangen timer idag!

*at mannen stinker tåfis og nekter å dusje!

Skrevet

NAV systemet....jeg er ikke en brikke de bare kan leke med.

(men jeg må jo bare finne meg i det, de har jo all makt)

Skrevet

At det ikke er egenandel hos tannlegen!

Skrevet

Taxisjåfører i Oslo. Særlig på vinterføre.

Hadde endelig kommet oss ut av en parkeringsplass omgitt av issvuller i dag da vi skulle til tannlege med jenta vår. Vi måtte stå midt i veien når jeg skulle spenne fast jenta i bilsetet (ikke trafikkert vei altså) fordi vi ikke skulle sette oss fast på en parkeringsplass igjen. Da kom en taxi og fløytet og fløytet og fløytet og fløytet til jeg ble helt gaaal i hodet av ham. Klarte ikke å tenke helt klart, så det endte med at jeg tok jenta ut av bilen (selvfølgelig var det noe bal med selen AKKURAT da..) og mannen min måtte trekke inn til siden (og ja, han satte seg fast igjen). Det verste var at taxifyren gestikulerte til oss når han passerte. Det engte med at jeg ropte idiot og slo meg så hardt i hodet at jeg fikk hodepine etterpå.

Hva er greia da, men å presse seg forbi noen som tydeligvis driver og sikrer barnet sitt i bilen?

Skrevet

Bare for ordens skyld: Grunnen til at vi ikke hadde satt jenta i bilsetet før mannen min kom seg løs fra den første parkeringsplassen var at det var så kaldt. Vi så liksom for oss at vi bare skulle smette ut av utgangsdøra og rett over i oppvarmet bil som ventet på utsiden. Det blir sjelden som man planlegger.

Skrevet

Enig med den om de som gidder å bry seg om man fortsatt ammer, hun er akkurat året og ja jeg ammer henne fortsatt! Morgen og kveld, og en gang i blandt på dagen om hun vil - har ikke tenkt å fortsette med dette i all evighet, men hun lider ikke av det! Gjør det heller ikke i all offentlighet og overalt, så hvorfor legge seg borti det da?

De som stiller seg 2cm fra meg når jeg skal betale med bankkort - 30cm er minimum for nærkontakt med fremmede i butikken, man stiller seg jo ikke oppå folk tilvanlig heller, da trenger man ikke gjøre det når man skal betale, eller er på apoteket eller hos legen heller... Arrrrgh!

Folk som skal legge seg borti hvor mye mat jeg spiser - "jaja, hun trenger vel litt ekstra mat hun som ammer" Ja, jeg er sulten til tider jeg også folkens, og det er ikke alltid jeg har tid til alle dagens måltider! Ikke er jeg feit heller, så slutt å bry dere!!!! (ikke at det hadde vært greit om jeg faktisk hadde vært overvektig, men jeg har vært det, og trenger ikke minnes på det - jeg prøver så godt jeg kan!)

At det ikke går an å brøyte fortauene, og busslommene!! Man kommer seg ikke av bussen når det er en 3meter høy brøytekant utenfor! Je til kollektiv trafikk, bare man kan komme seg av og på så... Og bussprisene da, de er et eget kapittel!

Hmmm, fryktelig så frustrert jeg er på kveldstid da... Overtrøtt og finner senga snarest, kanskje er humøret bedre i morgen :)

Skrevet

Lille& jeg: ikke sant det er TEIT at folk legger seg oppi om vi ammer enda? VÅR SAK VEL! Herregud!

Da jeg fikk Emma så la "alle" seg oppi at jeg ikke kunne amme mer enn i 4 mnd,DET var galt det,stakkars unge liksom...GAH!!!

Skrevet

Det irriterer meg at noe så mirakuløst som en graviditet er nødt til å inneholde hæslige ting som sure oppstøt, søvnløshet, kvalme, svimmelhet og vonde pupper....hrmf!

Skrevet

jeg misliker:

-at jeg er altfor glad i sjokolade

-at jeg skal skrive på masteren min, men har NULL inspirasjon.

-at lillejenta bestemer seg for stikke en leke ned i halsen og kaste opp 5 minutter før vi må være ute av døra.

-folk som er hissige i traffikken. La nå sykklistene få leve de også. Ingen dør av å roe seg ned et par hakk.

-At alle andre vinner i lotto men ikke meg;)

Jeg blir forbanna:

-av at samboeren min ikke ser at jeg gjør mer enn han i hjemmet. han ser ikke problemet...

-av allmennleger som tror de vet alt, men ikke har peiling

-når iphonen min ikke har lyst til å funke. MÅ ha musikk!!!

-Når svigers skal holde 1 års bursdagsselskapet til jenta mi, og jeg ikke har noe å si....

jeg HATER:

-tog og busser som ikke kommer

-kulda som gjør at jeg må at bilen og ikke bussen

-folk som bryter loven. Inkludert å laste ned musikk ulovelig, snike på bussen og alle slike filleting. Lover finnes av en GRUNN!!!

-Folk som dømmer andre ved første blikk.

-Mennesker som ikke skjønner at jenter ikke må ha på seg rosa for å være søte. Jenta mi er nydelig i svart/grått og alle andre farger som ikke er rosa!!!!!

Gjest irismor
Skrevet

Køkultur eller mangelen på det. HATER folk som sniker.

Gamle gubber og kjerringer som kjører bil i 60 km/t i VENSTREFILA på motorveien når det er 90 eller 100

Trailere, lastebiler, vogntog har INGEN ting å gjøre i vvenstrefila på motorveien.

Folk i matkø som ikke klarer å bestemme seg.

Folk som avbryter deg for de SKAL BARE...... kunne ha skutt de

Vente 1 time i telefonkø.

Taxisjåfører som tror de eier veien.

Folk som faktisk ikke har peiling på hva de jobber med, man kommer i en butikk og spør om noe så er standardsvaret eeeeeeehhhhhhhh vet ikke jeg.

Idioter som tuter utenfor4 soveromsvinduet mitt på natta.

Idioter (les avisbud) som ruser bilen utenfor soveromsvinduet når jeg sover (han gjør det nok aldri igjen).

Ja jeg har en dårlig start på dagen takket være irritasjonen i siste linje.

Skrevet

Signerer denne Irismor ;-)

Og legger til:

når jeg har sagt til gubben at det er middag for tredje gang, og han fortsatt ikke kommer - fordi han skal bare...

Folk som bryter avtaler med kort varsel, når de har visst at de ikke kan/klarer/vil holde avtalen i god tid i forkant.

Irriterer meg også til tider av folk som ikke klarer eller evner å se en sak fra flere sider.

Skrevet

-Irritert på bussjåføren som kjeftet på meg fordi jeg betalte bussturen (30 kr, som er alt for mye!) med tre femmere og femten kronestykker.

-Også fremdeles sur på borettslaget som bare kom og tok ned tørkestativet vårt.

-Syklister i veien. Spesielt når det er en meter med vei som er for syklister, men de må likevel sykle der jeg skal kjøre.

-Alt for mange minusgrader som gjør at jeg ikke kan gå ut og trille jenta mi, men må sitte inne hele dagen:(

Skrevet

Den jæ*** irriterende kollegaen som snakker altfor høyt i telefonen, og bitcher ved enhver anledning! Dette er dagen da jeg bare ikke orker å være hyggelig med deg lenger!

Den forbanna hosten som aldri vil gi seg, mye takket være den helsikkes forurensede byen jeg bor i. Tenk at jeg lar småen bor her, for en udugelig mor jeg må være!

De bortskjemte svogeren min som har noen gigantiske puter sydd under armene, og svigerforeldrene mine som står for putesyinga!

Jobben som betaler meg mye mindre enn jeg fortjener. Gi meg 100 000 til, så skal jeg holde ut med den før nevnte kollegaen.

Skrevet

- Ammehysteriet i Norge

- Rasisme, spesielt de som sier de ikke er rasister men helt tydelig er det likevel uten å forstå det selv.

- Trangsynthet(er det et ord?;))

- At vi ikke har èn bra sushi-restaurant her i byen.

- At mannen tror AXEn han fikk til jul lukter godt...hihi

Skrevet

Ugla, jeg kan nok dessverre skrive under på dette jeg også, MEN vi har hvertfall klart å ligge i samme dobbeltseng i natt. Jeg lurer på om vi er inne i den såkalte 7 års krisa... (vi har vært gift i 7 år til våren..). Håper den går fort over, for dette er ikke gøy. (Faktisk bare krangling om et par ski til barnet vårt, som vi ikke har, men som jeg mente at vi kunne kjøpe på salg (lånte et par til datteren vår i helgen som hun likte veldig godt å gå på)). Blir irritert over at et par ski kan utløse dette...,,,

Skrevet

Jeg klikker i vinkel av uttrykket: folk flest.

Hvem f?=#¤ er folk flest?!?! JEG er ikke det! Og ikke bruk det som ett argument er du grei. FOlk flest vil betale mere skatt! Hvor i helv.... har du det fra? Hvor mange mennesker handler det om? Er folk flest- over halvparten av Norges befolkning? SSB sine tall? Eller er det enkelt og greit synsing?

Også irriterer det meg at jeg og mine barns far ikke selv får velge hvordan vi vil dele permisjonen. Det er ikke slik at en løsning passer alle.

Jeg HATER varm melk. Utover det så er det et meget sterkt ord og følelse, som jeg har store problemer med å bruke.

Det gjør meg forbannet at islendingene skal slippe å betale tilbake gjeld, mens andre u-land må.

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som blir bedrevitere og får en nedlatende holdning til kolleagene sine bare fordi de har en "høyere" utdannelse!

Jeg irriterer meg grønn over posten som roter bort posten til både oss og naboene, og når den endelig kommer fram er regningene forfalt dagen før!!!!!!!!!!!!!!

Mannen som er et rotehuet ut av en annen verden! Han eier ikke evnen til å kunne legge ting tilbake på sin opprinnelige plass!

Jeg irriterer meg grønn til tider over enkelte medlemmer av denne familien, som bryr seg med alt for mye og moren til mannen som tror han er mammas lilllegutt fortsatt!

Billister som ikke skjønner at store vogntog trenger mer plass i kryss og rundkjøringer, at de går seinere i bakker fordi de faktisk er tunge osv...

Brøytemannskapet som ikke kan brøyte, og som legger igjen et tonn med snø i hvert forbanna kryss, ikke rydder parkeringsplasser, så halvparten av plassene utenfor matbutikken her ikke kan brukes fordi de er fulle av is og snø!

Venner som tror de veit alltid hvordan du har det og alltid har hatt det verre!

Bahhhh..........

Bare bagateller men akkurat nå, sinnsykt store irritasjonsmomenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...