Gå til innhold

Katteeiere!!

Anbefalte innlegg

Gjest splætt
Skrevet

Hvor ofte rydder dere kattedoen og hvor ofte skifter dere sand? (Gjelder en katt som går inn og ut, men helst er inne nå i kulda:p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ut bæsjeklompene med en gang og hiver dem i do.

Skifter sand og vasker doen hver 3 dag ca.

Skrevet

en gang i måneden kanskje? sånn i snitt. han går bare på do inne om det er 30 minus ute og da tisser han bare

Skrevet

Vi bruker ever clean klumpesand fra dyrebutikken. Kattene mine var innekatter de første 3 årene vi hadde dem, og da tok vi ut klumper ca annenhver dag, og byttet sand og kloret kassen ca hver 14.dag. Denne sanden er litt dyrere, men du slipper amoniakklukten som kommer etter et par dager med billigsand, og en eske holder i ca en mnd. Jeg har to store hannkatter.

Gjest splætt
Skrevet

Det var ganske forskjellige rutiner=) Takker for svar

Skrevet

Fjerner dritt fra kattedoen såfort en av pusene har vært der. Skifter ut all sand en gang i uka.

Skrevet

Hm... mannen min tar seg av alt det der. Vet ikke.

Skrevet

Vi har to puser som svinser ut og inn, og de går veldig forskjellig i doen. Vi har kjøpt sand som skal klumpe seg, slik at vi bare kan ta ut tisse og bæsjeklumper. Den billige sanden eller den vanlige som ikke klumper seg synes jeg lukter veldig fort så den kastet vi veldig fort.

Hvor ofte vi vasker den har vi ikke noe systematiskk på, men den blir vasket hver gang vi må bytte sand. Alt etter som engang i uka til en gang i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...