retro Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Var på kontroll forrige uke og da sa jordmor at det så kjentes ut som om babyen har festet seg. Hun virkert ikke noe bekymret for dette, men sa at jeg måtte ta det med ro og hvile noen ganger i løpet av dagen. Er dette vanlig? Kan de feste seg når som helst? Kan de i tilfellet løsne igjen? Har veldig press nedover og kan ikke sitte på huk f.eks. Er ikke spesielt plaget med kynnere de er så svake, men har stikkende menssmerter nede i magen.. Noen som har opplevd dette? Burde jeg få ny ringe jordmor å få en tidligere time? Er i 100 prosent jobb... Takk
verdens heldigste mamma Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hodet på førstemann festet seg i uke 29. Det i seg selv var helt udramatisk. Men så fikk jeg veldig mye kraftige kynnere og ble "kommandert" av både lege og jordmor til å ta det veldig med ro. Jobbet litt redusert (70-80%, tror jeg) og lå ellers på sofaen de siste par månedene.. Men sånn som jeg skjønte det var det kombinasjonen av festet hode og veldig mye kynnere som gjorde det "problematisk" med tanke på frykt for tidlig fødsel. Mye kynnere eller festet hode (hver for seg) gjør ikke noe. Har like mye kynnere nå (uke 30), men siden hodet ikke er festet er visst ikke det noe å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå