Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Før datteren min ble født, kjøpte jeg en fin bok som heter Barnet ditt (fra svangeskap til 3 år). I helga satte jeg og min tulle, som er to år, og så på babyene, gravide mammaer og babyer som da er inne i magen. Når vi kom hjem fra jobb i dag lå boka i sofaen og hun bladde opp, og landet på 8 mnd med bildet av babyen inne i magen. Jeg sa dette da høyt til henne og spurte henne om mamma ikke skal få baby inne magen. Min søte lille tar da "liksom" babyen som er på bildet(inne i livmoren) og legger hånden på magen min. Vær si god sier hun og smiler, og forteller etterpå til pappa at mamma har nå fått baby inne i magen sin Synes den var veldig søt, og veldig spesiell.
Guttemamma til to Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 min treåring tror man må på sykehuset for å få inn en baby i magen. Og det kan han få tro en stund til Har også en litt søt historie da. Han har tydeligvis fått med seg at babyer spiser grøt og ville kjøpe dette i butikken. Jeg sa at babyen bare spiste det som var i magen min. at den fikk mat av meg eller noe i den dur. Da tittet han opp på meg med store øyne og sa : Men mamma.. da må jo du spise grøt da
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2010 Næmen så utrolig søt da. Bryr seg om babyen da, og skal passe på. Er jo en kjempe start på søskenkjærligheten:) Er du langt på vei?
Guttemamma til to Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 er 26 uker på vei ja han viser veldig omsorg for babyen i magen. er veldig redd den skal "brekke". Og så vil han kjøpe sokker og sutt
Manhattan skyline Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Min sønn på tre snakker ofte om "da du og pappa bygde meg". Han sier det konsekvent. Aner ikke hvor han har det fra, men er ganske morsomt da! Skal sies at han er veldig opptatt av alt praktisk arbeid (og digger Byggmester Bob etc)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2010 Synes det er utrolig koselig da. Det må¨jeg si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå