Gå til innhold

Guppy!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du sikter til fb status så vær så snill å si hva det betyr!! Blir gal av å se torsk, makrell, guppy og blekksprut på oppdateringene!!!

Skrevet

Trodde dette var et spørsmål om fisken Guppy. Hurra tenkte jeg, noe jeg kanskje kan svare på! Men dengang ei, dette kan jeg ikke gjøre noe med... :)

Skrevet

Åhhh, jeg trodde farger var siste skrik på FB jeg...

mandagshumor I guess?

Skrevet

joda først var det farger, men nå er det plutselig skapninger som lever i vannet... Huff skal ikke være enkelt. hehe

Skrevet

Enkelte gutter har skjønt hva fargene som har blitt skrevet her den siste tiden står for, og det er IKKE bra!

Så nå er det på tide å bytte! Nå sr det på tide å skrive hvilket humør/hvilken tilstan du befinner deg i, men for å beskrive det så benytter vi oss av ulike fisker.

Valget av fisker er helt uvesentlig, men kun for at guttene ikke skal skjønne hva det dreier seg om denne gangen.

Om du ær:

*Sint : Gjedde

*Kåt: Guppy

*Glad : Piraya

*Lei deg : Torsk

*Sprudlende : Tonfisk

*Uppblåst : Ål

*Tissetrengt : Blåhval

*Sulten : Flyndre

*Bakfull : "lutefisk"

*Tørst/Sulten : Abbor

*Trett : Makrell

*Syk : Hvithai

*Forelsket : Blekksprut

Og fortell ikke guttene hva vi holder på med!

send dette videre til alle dine jentekontakter

Skrevet

Mine spiser hverandre på halen.

Skrevet

Guppyer er kannibaler...

Kjønn og antall?

Skrevet

Nei, jeg er helt makrell jeg altså... :)

Tror jeg knyter beinhaugen snart.

Skrevet

Hadde ikke så mye annet valg en å svare kombinasjon av piraya og blåhval jeg... hehe for det første så må jeg faktisk på do heele tida og for det andre føler jeg meg som en strandet hval....

Skrevet

Ler av dette jeg. Er det virkelig tilfelle at dere driver på med sånn kode-greier. Ha ha virkelig barneskole...

Skrevet

Bare hankjønn. Hadde syv, nå er det tre igjen. Vi har kjøpt inn noen "originale" også, uten den slørhalen. De klarer seg mye bedre. Vi som kjøpte guppy fordi de skulle være så fredlige og greie å ha med å gjøre....

Skrevet

jah, for du er sååå voksen vettu ;) dust!!

Skrevet

Ler også....nettopp fordi vi også drev med sånn kode-språk,ja på barneskolen. Vittig at voksene folk driver med koder for jentene og koder for guttene og er redde for at motsatt kjønn skal finne ut av det. Virkelig morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...