Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Min mann er amerikaner og vil kalle datteren vår Kelly Minnesota (etter hans hjemstat). Hun skal mest sannsynlig vokse opp i Norge så jeg syns det blir litt mye. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Er hun søstra til Hannah Montana? HAHAHA
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Siden det er mellomnavn går det vel greit - hun kan jo velge om hun vil bruke begge eller ikke. Det er sikkert viktig for din mann å skape en tilknytning til hjemlandet. Jeg ville valgt det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå