nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Leah Karolina Emma Karolina Alexandra Karolina = )
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Bytt ut Karolina med Karoline så er alle navnene fine. (Alexandra blir litt "mye" for min smak, liker korte, enkle navn) Også synes jeg alle navnene gjør seg bedre som enkeltnavn.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 ja men jeg syns Emma og Leah blir litt korte som enkelt navn liksom..ok takk for svar vanskelig
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Carolina blir for North Carolina, KarolinE er greit, men veldig oppbrukt, samme med Emma. Emma Karoline?
erteposen + 4 Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Karoline/a likte jeg best. A-a endinger blir litt rart, og de to andre blir kongenavn for meg.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 jeg er også litt usikker på om karoline er litt oppbrukt...
nybegynner07 Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Navn er vanskelig... Mitt råd er å ta det DU liker best. Ikke stress med at det kan være oppbrukt. Jeg har et sjeldent navn og det var ikke bare bare i oppveksten. Kunne ofte ønske at jeg hadde et mer vanlig navn som Silje eller Hege selv om det var flere av de på fotballaget. Lykke til!!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2010 takk nybegynner07 = ) det er sant det du sier. det er jo kjempevanskelig med navn. = )
rosa og en blå Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 om det er svensk navn du vil ha so veit eg om et typisk svensk navn : Eva Maria Helena. (alle tre i ett) likte ingen. sorry, syns leah og emma er oppbrukt. liker da Karoline.
Ksenia & Anjem Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Alexandra Henriette Madeleine Victoria Elisabeth Marlene Louise Marielle Christina Yvonne Alle flotte sterke navn som står best alene
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er også mest glad i korte navn, særlig hvis det skal være dobbelt navn, men hvis jeg skal komme med min mening til dine navne forslag så likte jeg Emma Karoline. Ha E som avslutning...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå