Gå til innhold

sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte har dere sex? føler jeg ikke kan kalle meg en prøver, da vi har sex ca 1 gang i uka... vært sammen i 5 år så er ikke like spennende lenger kan du si. Ofte er samboer trøtt om kvelden og skal opp tidlig. Han har ikke så mye lyst lenger..... hmmm, kunne gjerne hatt det oftere jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikker på at hvis du prøver deg en kveld og har litt glimt i øyet og viser at du har lyst så får han også lyst :)

Følg med på tråden her om sex tips :)

Vi har 2 barn, vært sammen i 5 år og har sex nesten hver kveld.. men det kan være perioder der det er lite sex også..

Skrevet

Jeg har lyst hver dag, sambo sånn annenhver dag cirka... Han jobber ofte 12timer, så håper det er derfor han ikke orker oftere,,,

Skrevet

Jeg har lyst hver dag, men han vil bare ca en gang annenhver uke. Jeg er meeeeget seksuelt frustrert!

Skrevet

ja, men hvorfor?????? er det ikke sånn at mannen liksom skal ha så lyst... hmmmmm blir deppa noen ganger jeg altså.

Skrevet

Det er en myte - kjenner mange seksuelt frustrerte kvinnfolk jeg! Sexy, pene og "ville" jenter som har diiii trege mennene! Utifra mine erfaringer er det jenter som er kåtest! hehe...

Skrevet

ja, noen ganger tenker jeg at : er det sånn her jeg skal ha det de neste mange årene?

Skrevet

Mannen min sier at null sex er bedre en dårlig sex

Kanskje dere skulle finne på noe nytt eler engasjere dere mer i senga?

Skrevet

Sambo og jeg har kjempe bra sex og det er fortsatt spennende selvom vi har vært sammen i 6.år! Vi har også en sønn på 1 1/2 år... Det at vi har fått barn har ikke satt en stopper for sex livet.

Tror det er viktig å gjøre seg litt fjong og fin sånn ellers i hverdagen også.

Ikke bare dasse i joggebuksene liksom... I

Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år, har to barn og tredjemann i magen min :)

Vi har daglig GOD sex, selv i en hektisk hverdag så får vi det til. Trenger ikke være noe hokuspokus, mens ungene er opptatt med sitt, så sniker vi oss på badet, eller et annet egnet barnefritt sted. Vi har funnet ut at sex på kvelden funker dårlig, for da er vi trøtte. Da blir det ofte en deilig kjappis etter jobb ;-)

Kanskje vi er heldige, jeg vet ikke, men jeg vet at jeg tenner like mye på mannen min nå som jeg gjorde for 12 år siden. Og han er ikke så vanskelig å be, så jeg tipper han føler det samme... hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...