Gå til innhold

Tips til kjempe tørre bein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter skikkelig med tørre bein :(

beina er helt hvite og ser du som de er sprukket opp :(

prøvd vanlig krem men det svir som pokker :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to kjempegode kremer som jeg kan anbefale.

Elisabeth Arden sin eight hour bodylotion eller honey drops :)

Skrevet

Ren aloe vera gele eller a-creme.

Skrevet

Helosan fås kjøpt på apoteket

Skrevet

billigtips:

smør de inn m babyolje mens du bader/dusjer.

la det tørke inn, tar lang tid, bruker å gjøre det før jeg legger meg jeg.

Skrevet

Har normalt sett samme problemet, spesielt når det er kaldt.

Steg 1 er å kjøpe et par skrubbehansker (de fra Body Shop er av en eller annen grunn best) og så bruker du dusjsåpen din og skrubber bort den tørre huden i dusjen. Gjerne daglig. Når det ligger masse død, tørr hud på toppen av huden din så trekker ikke kremen inn og får virket.

Steg 2 er å finne en krem som trekker godt inn, her må man nesten prøve seg frem selv. Personlig hater jeg olje fordi det ikke trekker inn i huden, men bare ligger på toppen og gjør ingenting for meg når huden er så tørr som du beskriver. Den jeg liker best for tiden er fra Biotherm og kommer i ferskenfarget beholder, men jeg husker ikke hva den heter. Den er fet, svir ikke (på meg) og trekker godt inn.

Skrevet

Lag en blanding av mandelolje og a-creme og smør deg inn hver dag. La det trekke godt inn i huden før du tar på deg klær. Hjelper også å smøre seg inn med olje i dusjen.

Skrevet

Å skrubbe huden først er også veldig bra, men ikke for mye :)

Skrevet

kokoscrem fra body shop redder mine ben :)

Skrevet

A- Derma Exomega fra apoteket. Uten parfyme. Den er kjempe god! Har veldig sensitiv hud og har blitt helt frelst av den ;)

Lykke til!

Skrevet

da må jeg prøve noe av dette her....

shave legga er også et mareritt på denne års tiden svir som pokker :(

kun beina jeg er tørre på og

Skrevet

Babyfeet. Tror du får det kjøpt på parfymelle. Det er plastsokker med gele i som du har på føttene i 2 timer og så skyller av. Så går det 5-7 dager og alt dødt skinn løsner. Har prøvd det selv og den var helt utrolig!!!

http://www.babyfoot.com.au/

Skrevet

sin-si:

Oi, det var skikkelig fascinerende! Har du prøvd det? Virker litt skummelt nesten.. Bestilte du på denne nettsiden?

Skrevet

Jeg fikk det i julegave og jeg tror det var kjøpt på Parfymelle.

Tok noen dager fra de første hudfillene løsna til alt var av. Det virker kanskje litt makabert når storehudfiller løsner og man kan dra de av, men det er helt vidunderlig. Det er jo bare død hud som løsner egentlig, og føttene får "puste" igjen. Er man plaga med tørre føtter er det virkelig verdt å prøve!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...