Minimo <3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Skal på første UL i morgen Og grugleder meg skikkelig :S I følge bim, så er jeg begynt på min 19 uke.. men jeg er ikke så sikker lengre :S Jeg er skikkelig diger, jeg mener ALVORLIG diger for å være 19 uker.. og stein hard på magen.. Nesten litt flaut å si hvor langt jeg er på vei, og er så diger men vi får hvertfall vite hvor mangen babyer det er der så det gleder jeg meg til Dette er min andre.. noen andre som har/hadde det sånn?
T#3 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Har ikke hatt det/har det ikke slik selv, men ville bare si LYKKE TIL! Klem
lille_Harepus Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Jeg har det på samme måte! Skal på ultralyd i morgen klokken ti. Venter også nr2. Veksler mellom å glede meg å grue meg. Håper og tror at alt er bra men gruer meg litt for det om. Huff, skal bli godt å få det overstått! Gleder meg kansje meSt
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Masse lykke til!! jeg skal halv 10!!!!
Minimo <3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 kk hele gjengen eller? jo skal nok der kansje vi sitter i gangen sammen då hehe
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 hihi så vittig da håper det går bra Minimo!!!! jeg gleder meg masse til å få vite hvordan det gikk jeg kom deg inn på facebook og gi meg svar hehehe...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå