Gå til innhold

Barnehage i Gjøvik..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken barnehage i Gjøvik anbefaler du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste Viken Barnehage!!

Skrevet

Takk. :) Da skal ringe og høre om det er mulig å få komme innom en dag på besøk.

Skrevet

Hundremeterskogen :) Da går nevøene mine <3

Skrevet

Takk for svar damer. Ser i utgangspunktet etter en liten barnehage. Skal dra ut på en liten besøksrunde ja. :)

Skrevet

Datteren min går i Østby Gårdsbarnehage. Der har dem kaniner, hester, sauer, påfugler og høner. Barna er med å gir dyrene mat 2 ganger i uken. Dem er mye ute når været tillater det. og de ansatte kan jeg ikke få rost nok :) Synes det er så bra at dem blir vant til å omgås dyr, og at dem er mye ute i skog og mark, sommer som vinter:)

Barnehagen ligger rett ved Vindplassen.

Skrevet

23.48 her :

Dem har for øvrig to avd. En opp til 3 år, og en fra 3 til 6 år. Dem er på hver sin avd, og det er 15 barn på hver avd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...