Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hvilken barnehage i Gjøvik anbefaler du??
2 små og en undulat Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Vindingstad barnehage! http://vindingstad.bhg.gjovik.no/index.php?pageID=81
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg anbefaler på det sterkeste Viken Barnehage!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Takk. Da skal ringe og høre om det er mulig å få komme innom en dag på besøk.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Hundremeterskogen Da går nevøene mine <3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Takk for svar damer. Ser i utgangspunktet etter en liten barnehage. Skal dra ut på en liten besøksrunde ja.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Datteren min går i Østby Gårdsbarnehage. Der har dem kaniner, hester, sauer, påfugler og høner. Barna er med å gir dyrene mat 2 ganger i uken. Dem er mye ute når været tillater det. og de ansatte kan jeg ikke få rost nok Synes det er så bra at dem blir vant til å omgås dyr, og at dem er mye ute i skog og mark, sommer som vinter:) Barnehagen ligger rett ved Vindplassen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 23.48 her : Dem har for øvrig to avd. En opp til 3 år, og en fra 3 til 6 år. Dem er på hver sin avd, og det er 15 barn på hver avd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå