Gå til innhold

Rier vs kynnere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vet jeg hvem som er hva?? :o

Når det tar så i at det kjennes ut som jeg holler på å bli delt på midten??

Har blitt lurt med falske regelmessige kynnere før! Så jeg er usikker.. Når de kommer nå så tar de nedover som menssmerter og hele magen river og drar nedover som om jeg tror jeg faller fra hverandre på midten snart..

Rier eller kynnere, tror du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd det kan være vanskelig å finne ut av dette ut fra andres erfaringer. Noen har vonde kynnere lenge og andre har rier som ikke er noe særlig vonde.

Men min erfaring etter mye kynnere helt fra uke 28-29 var at det ikke var noe å lure på. Kynnerne var vonde (dog ikke så vonde som du beskriver), men da riene begynte var jeg absolutt ikke i tvil om at det var noe helt annet. Skjønte med en gang hva som var på gang.

Jeg ville nok absolutt ha gjettet at det du har nå er rier.

Så spennende om fødselen er i gang!!

Lykke til!

Skrevet

Kynnere skal ikke være så vondt, så jeg ville tippet på rier. Ring føden og hør med dem.

Skrevet

Er selv i uke 31 og vet jo at jeg ikke har rier, men skjønner at man kan ta feil. Kynnere kan være vonde, men de vedvarer ikke. Mine kynnere kjennes ofte ut som svake/begynnende rier. De kan holde på et par timer for så å gi seg helt. Merker dette best når jeg har anstrengt meg.

Hadde jeg vært førstegangs og nærmere fødsel ville de nok lurt meg til å tro at noe var igang.

Blir de frekvente (5-10 min imellom) og vedvarende, kan det jo være rier du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...