Misti Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er fadder til den lille jenta og vil finne på noe litt uvanelig?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 tja... epletre e.l. (spørs litt når dåpen er, det er vel ikke noe særlig med epletre når det er kaldt og snø) gyngehest medlemskap i boligbyggelag e.l.
verdens heldigste mamma Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Det kommer jo litt an på hva som er vanlig der du kommer fra. Jeg gir nesten alltid den minste Bergans-sekken til de barna jeg skal i dåp til. Veldig vanlig for meg, men ganske uvanlig for mange andre. Og det er veldig populært!
nybegynner07 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vi fikk et nydelig rørospledd til yngstemann... Ble veldig glad for det. Min mann gav abonnement på stemplede førstedagsfrimerker eller hva det nå heter, til sin nevø som han er gudfar for. Han skal få frem til konfirmasjonen. Planen er at han kan da selge den om han ønsker det og få penger til noe han trenger...
Misti Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 ikke dumt.. hvor kjøper du den og husker du hva den koster?
Renate :-) Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 http://www.wishpearl.no/index.asp?a=0789
verdens heldigste mamma Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Hvis du spurte meg; Det finnes nok i de fleste sportsbutikker og jeg tror de koster ca 300. Bergans Nordkapp jr (12 liter) er super. Om du vil gi en dyrere gave kan du supplere med drikkeflaske, matboks, Ullvangsokker, gode votter, regntøy eller annet turutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå