Super-Langbein Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har hatt hastesnitt, kan arret/musklene holde igjen magen til å begynne med? Magen er så rar hehe
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Nja, min mage kom fortere, og så virker hele magen litt bredere nå, men det kan jo være fordi jeg venter jente denne gangen? Mange som sier det er forskjell på jente og guttemage vet du ;-) Men selv ser jeg ikke særlig forskjell på magen nå mot for sist. Det jeg HAR lagt merke til er at den brune stripa jeg fikk over magen sist kom mye senere denne gangen, og er mye svakere i fargen....
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg hadde hasteks med nr 1, og nå de 3 siste gangene jeg har vært gravid, så har magen min vært så "rar" rett over arret... legen sa til meg at jeg kan trene så mye jeg vil, men pølsen rett over arret vil forbli slik ettersom de skar over musklene... om jeg skulle kvitte meg med det, så må jeg ta operasjon..
Gjøkeredet③ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Min mage kom senere denne gangen, men ellers så ser den helt lik ut som forrige gang.. Hadde hastsnitt i desember 08. Du kan på ingen måte se på magen min, verken som gravid eller ikke gravid at jeg har tatt keisersnitt.. Ikke har jeg noe "pølse" over arret heller:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå