Gå til innhold

sex tips noen?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å overraske mannen litt i kveld med en bj.

jeg pleier å nynne litt mens jeg suger for det dirrer i munnen og han synes det er deeeilig :)

noen andre slike tips? eller andre sex tips?

vi er åpne for det meste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier massere mannen her først. masse olje på kroppen og nærmer meg forsiktig hovedretten ; ) mitt beste tips er å bruke masse olje og stryke med en finger mellom penis og pung, det området der er visst veldig følsomt.Ellers er det jo mange som liker en finger eller to i rumpa : )

Kos dere : )

Skrevet

rompa hans er uaktuell hehe :)

Men det med å være forsiktig syns jeg hvertfall er veldig pirrende.. han liker hvis jeg leker med pungen så kanskje jeg skal prøve meg litt lenger bak..

Ja gjett om vi skal kose oss :) takk for svar

Skrevet

Jeg sier mmmmmmmmmmmmm fordi det dirrer når jeg suger ham.hihi... Når det gjelder rumpa, sa han at han IKKE likte det, men jeg prøvde meg litt nærmere og nærmere, og når jeg dristet meg til å stikke fingen litt inn, så kom han som are det!! Men ville ikke bare stukket en finger rett inn uten forvarsel nei! hehe...

Et triks under samleie - press bekkenmsuklene utover når han glir inn, press sammen når han glir ut. Det er uutholdelig for de fleste jeg har ligget med! (Og funker hvis man begynner å bli lei og bare vil ha det overstått, men håper ingen har det sånn med mannen sin da..)

Denne tråden skal jeg følge med på i kveld! tihi..!

Skrevet

Det skal prøves :) men ikke fodi jeg vil ha det overstått for han er helt fantastisk i senga men det er alltid gøy å prøve noe nytt! :)

Håper det blir mange svar her! Kom igjen alle sammen med deres beste sex tips!! :)

Skrevet

Runk han med masse glidemiddel. Runk mens forhuden er tilbake, og bruk inninmellom tommelen midt oppå penishodet. Ved å la hånden gli frem og tilbake mens foruden er nede stimuleres de følerene ekstra. Bytt på med dette og vanlig runking. Før hånden helt ned langs skaftet innimellom. Dere kan ha sex, så kan han gå litt ut av deg mens du setter deg oppå han og runker han på denne måten. "skrev" over han mens du sitter der og koser med han. Da kan han se deg neden til samtidig..

Dette elsker i alle fall min mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...