Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Mannen min har en ting for rumpa mi som jeg ikke helt vet hordan jeg skal forholde meg til. I 69 stillingen puttet han plutselig to fingre inn i rumpa mi og det var jo på en måte godt, fikk orgasme ganske fort. Syns det er litt ekkelt jeg da, redd for å bli utvidet der. Går det an??? Mye man skal lure på ; )
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Trodde de fleste hadde hørt om anal sex så vet ikke helt om jeg skal ta dette innlegget alvorlig men... mange liker å få en finger eller to i rompa bla meg man blir ikke utvidet, ikke vær redd for det. Hvis du liker det så prøv deg fram med masse glidemiddel lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 jeg har selvfølgelig hørt masse om analsex og sagt mange ganger at det er uaktuelt her. Han tok ganske hardt i og kjente jeg var litt sår skjønner du. Ble litt bekymret : ( Hvordan få han til å ta det litt med ro? Har sagt til han at jeg ikke er så fan av hardt og brutalt, men må vel repetering til tydeligvis! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Okay skjønner.. hmm.. det beste er vel å si det som det er eller ta hånden hans og veilede litt også masse glidemiddel
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Hehe, det går nok helt fint, blir ikke utvidet. Men man må jo være nøye med hygiene, og unngå skarpe negler osv for ikke å få sår osv. Det er vel bare å si til ham at han må ta det litt med ro (ellers skal han få igjen med samme mynt, hehe) i begynnelsen og bruke glidemiddel. Går nok så bra atte=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå