cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei alle sammen, ifjor februar mista jeg å samboeren min tvillinger da jeg var 13 uker på vei,men de var allerede døde i uke 7 el 8. å siden da har vi mer el mindre "Prøvd" å blitt gravide igjen uten at vi har gjort noe annet enn å hoppe i høyet når vi har følt for d. Er enda ikke blitt gravid igjen å skal til gynekolog nå slutten av januar,å da vil jeg gjerne prøve å få hormonbehandling for å få litt fart på tingene her for er veldi klar til å bli mamma nå så dere som er erfarne me slikt kan dere være så snill å dele noen råd å erfaringer me meg så hadde jeg vært evig takknemlig for d:)¨¨ å hva betyr pergo å alle disse ordene dere bruker;)
Babyønske �� Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Pergotime(forkortet pergo) er et eggløsningsstimulerende middel(hormontilskudd) som gis til de som ikke har eggløsning av seg selv. Men gis også for å forsterke eggløsning for de som har det av seg selv, men sliter med å få befruktet egg. Jeg har ikke brukt det selv, så har ikke erfaring å dele der.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 ok,jeghar eggløsninger så er vell bare for å forsterke litt om jeg får det:) takk for d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå