Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Får du noen følelser når du hører navnet, gode eller dårlige? Hvordan ser du for deg en person med dette navnet?
PAVEEL Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Nydelig:) Har selv en Elida:) Bare gode vibber med navnet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Gode følelser:-) Mamma hadde en gammel onkel som var kjæreste med en Alida og hun var en søt gammel dame. (mammas tante døde allerede i 1972)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå