Gå til innhold

Steike så trivelig det har blitt her, da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere klubbkvelder med ost & vin også? Få bli med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, alle med de dårlige verdiene forsvant. så da ble det temlig hyggelig.

ost & vin får bare de som klarer å gå ned mer en 10 kg fram til påsken

Skrevet

Her går det i grove knekkebrød og vann, frøken. (med PG tips og en skje sukker og en aldri så liten dæsj med melk)

Jeg fortalte deg om drømmen, og i dag kjøpte jeg en badevekt. Resultatet var ikke like ille som i marerittet men jeg GAPTE en god stund.

Jeg tror faktisk at det er noe galt med vekta, og det er ikke engang tull. Vi var fire her i huset, frøken Fryd veide plutselig 4 kilo mer enn for en måned siden, og det er jenta som ikke har gått opp mer enn 1,5 kilo fra hun var 9 mnd. til over 2 år (dette følges opp) - m.a.o - jeg tviler.

Herren-i-hus veide noe tresifret (!) og en gammel engelsk venn veide over 10 kilo mer enn hva han vanligvis veier.

Så igjen, jeg tror faktisk det er noe galt med vekta jeg kjøpte.

Feil med vekta eller ikke, jeg kunne fint gått ned ti kilo uten å gjøre noen skade. Problemet er bare at jeg ikke liker ost og vin. Kan jeg velge hjemmelaget taco og cola om jeg vinner?

*velkommen tilbake*

Skrevet

jeg lager glatt hjemmelaget taco til deg! og cola er det alltid her i overflod :)

jeg vil egentlig ha sushu med ost og kjeks til desert og baylis og Irish coffee.

men siden vi lever i en slik fantastisk verden så skal jeg få til alt sammen :)

jeg har ikke turt å hilse på badevekta. .- jeg bare registerer at alt er for smått. og det er jo ikke noe gunstig

Skrevet

sushu er liksom det vi klader sushi i det vi skriver 2010

Skrevet

Vet du at det eksisterer en hel, liten gruppe som har til hensikt å overbevise en visstnok eldre kvinne om at hun må få seg facebook-profil?

Skrevet

Hett tips: dropp den vekta fortere enn svint. Og takk, vi får se hvor langt oppholdet blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...