Gå til innhold

Hva syns dere om denne invitasjonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin :)

Skrevet

Fin, men synes den hadde blitt enda bedre med enten to forskjellige bilder (tatt munnen på det nederste kanskje) eller bare det største bildet.

To like bilder likte jeg ikke.

Skrevet

Fin, men jeg ville ikke valgt to like bilder bilder. Ville heller brukt bare det ene eller kanskje hele bildet på ett og øyeutsnittet på nr to. Eller to helt ulike

Skrevet

veldig fin, men 100 % enig i Frokostquiz er best på tjukken

Hadde vært fint med hele fjeset på det nederste

Skrevet

JAAAA!!!!!!! Nydelig, likte den kjempegodt. Så flink du er! Og nydelig dåpsbarn:-)

Skrevet

mye bedre enn alternativ 1! Syns det var litt rart med to like bilder, og a du kappa bildet rett under nesa hennes ;)

Skrevet

ja det var kjempefint :) Bare et innspill, på slutten står det S.V., skal det ikke være S.U. ? :)

Skrevet

Ja.. det skal kanskje stå su? sv=svar? egentlig burde det stå si=svar innen? hmm...

Skrevet

Synes alt. 2 også var det beste!

Kjempe fint!

Og skal det ikke være s.u?

Skrevet

S.u= svar utbedes

Skrevet

SU= svar utbedes

SU innen xx.xx.xx

=)

Siste alternativet var kjempefint! Ville valgt samme tema på bordkortet=)

Skrevet

De er ikke til meg, har bare ei jeg (3,5 år) hehe.. Lager til ei, men bruker mine egne bilder. Har fått to bilder, det ene tenkte jeg å bruke bare øya, men da gjør jeg ikke det, det andre bildet ligner på det siste..

Hva syns dere om bordkorta da?

http://4.bp.blogspot.com/_SB6lpwaMFzI/S0uNxTUFKAI/AAAAAAAAA4s/w1NulH7b_Ro/s1600-h/bordkort2-lite.jpg

Må klippes i to og brettes.

Skrevet

S.u (med liten u??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...