Gå til innhold

Noen som har studert via NKI???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på webdesign...

noen som har studert noe på NKI og kan fortelle meg litt om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt et kurs fra vgs der..

Gode lærebøker, syns jeg fikk godt studiemateriell, var endel innleveringsoppgaver. Syns det var litt lang tilbakemeldingstid på disse, men læreren var endel syk under kurset. Litt tungvindt å kommunisere på mail, men det går.

Syns det var bra å studere der, men du må ha selvdisiplin, også er det jo forholdsvis kostbart..

Skrevet

Jeg studerer via NKI.

Gode lærebøker og dyktige lærere. Jeg har ikke opplevd at det tok lang tid å få tilbakemelding, heller tvert imot. Forholdsvis godt planleggingsverktøy som hjelper deg å planlegge fremdriften i studiet. Ryddig og ordentlig i forhold til eksamen, både planlegging, gjennomføring og sensur. Koster litt da, men jeg synes det har vært verdt det:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gjort før, og gjør nå.... første gang var jeg SÅ motivert, og gjorde hele greiene på 3 mnd (Helseservicefag). Fikk bare bra karakterer og flotte tilbakemeldinger (lærerene mine brukte maks 2 dager på å rette oppgaver, så vildejenta her var nok uheldig)

Nå skal jeg liksom ta studiekompetanse, men motivasjonen er ikke på topp, og jeg har levert en hel oppgave på 1 år... det er for dumt! Jeg skal ta meg i nakken og get a grip bare vi får flyttet og orden på hverdagen igjen...

Syns det er helt genialt, men du må ha en vilje av stål! :)

Skrevet

Hva studerer du da Halepadde?

Får man tilsendt bøker og studiemateriell, eller må man kjøpe alt selv? Det er vel dekket av Lånekassen? Tror webdesign er det hvertfall... men kommer an på om NKI godkjenner realkompetansen min.. spørs.. :(

Skrevet

Jeg fikk iallefall alle bøker tilsendt, inkl. ark til å føre oppgaver på osv.

Er nok mulig jeg var uheldig med tilbakemeldingsfristene, jeg skulle ta matematikk kurset til studiekompetanse på 5 mnd, det var ca 15 innleveringer tror jeg, og det tok iallefall 1 uke før jeg fikk tilbakemelding, men det varierer jo selvfølgelig på læreren..

Men det er en super måte og studere på syns jeg!

Skrevet

Dette med lånekassen lurer jeg også på...

Skrevet

Jeg studerer organisasjon og ledelse. Pensumbøker og annet studiemateriell (vi bruker noen spesielle dataprogrammer) fikk jeg tilsendt i posten kun 4 dager etter at jeg meldte med på og er inkludert i den prisen som står oppført på nett. Det som kommer i tillegg er eksamensavgift. Jeg betalte kr. 1050 pr. eksamen på de jeg tok nå før jul.

Jeg vet ikke hvordan det er med støtte fra lånekassen..jeg sparte opp penger til studiet.

Hvis du virkelig er motivert er det bare å hoppe i det. Kan vel aldri få nok utdannelse. Jeg begynte på dette mens jeg likevel gikk hjemme i svangerskapspermisjon og hadde en del tid til overs. Lykke til:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk alt tilsendt, og det er med i prisen ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...