Gå til innhold

ALT irriterer meg !!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere som har det sånn?? uansett hva samboeren gjør eller sier, måten han spiser på, puster på, sitter på .. alt!!

 

ikke noe morro, for han legger jo merke til det, og jeg elsker han jo, men akkurat nå så bare går alt meg på nervene... syke syke hormoner.. uff stakkars gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også. Svinger veldig om dagen og i går kveld når han spiste potetgull holdt jeg på å sprekke. Hehe- i dag er humøret veldig bra igjen. Men det er nok ikke bare nare og være mann oppi dette her eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe kjenner godt til det der. En ting er at det er vi som må gjennom smertehelvete av en fødsel ++, men jeg er jaggu glad jeg ikke er mannen som må takle oss hormonbomber :D Tror jeg hadde slitt mer med det

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne ;) hehe... Bare han kommer hjem blir jeg irritert, enten fordi det er for sent eller fordi det er for tidlig.....(!?) Når han spiser ting- det lager lyd og lukter, naturligvis, men forferdelig irriterende, Ting han har gjort i huset, eller ikke har gjort, burde ha gjort.... Er 100 ganger værre enn når jeg er premenstruell...... Føler meg som en heks til tider, og håper det gir seg etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh hehe det er godt å høre det ikke bare er meg! ;) syns virkelig synd på disse mannfolka nå altså... min prøver så godt han kan å ikke ta seg nær av noe, og bare overse det... men jeg klarer jo selvfølgelig finne DET også irriterende! men idag er det en ny dag, prøve å være litt snill idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja kjenner meg godt igjen her! Jeg tror ikke jeg hadde taklet det like bra som han gjør asså! Heldigvis så skjønner han at det ikke er noe jeg har masse kontroll over, og jeg er flink til å si unnskyld når jeg vet jeg har vært irrasjonell :) (som beygnner å bli ganske ofte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm! Godt at andre har samme problemer... jeg er ikke tålmodig til vanlig, men nå er det jo helt forferdelig hvor utålmodig og irritabel jeg er. Alt irriterer meg også! Uff...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...