Gå til innhold

Aldersforskjell.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensen synes dere? Jeg har møtt en mann på 37 med to barn, jeg er 27 og har ett. Har ikke gått så langt enda, vi dater, men jeg begynenr å like han. Barnefar er 23, og han var altfor ung. Det kan selvfølgelig hatt noe med han å gjøre, ikke alle er like umodne, han stakk da jeg ble gravid og har ikke sett han siden. Men det kan selvfølgelig skje med en godt voksen mann også... Nå tenker jeg høyt her. Synes dere det er for stor forskjell? Han vil ha flere barn med "den rette" og er ung til sinns.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 år i den alders gruppen dere er i der synes jeg ikke er for mye.hadde jeg i grunn ikke tenkt noe på i hele tatt..kjør på:)

Skrevet

Jeg er 30 og mannen min 41, og vi har ikke noe problem med aldersforskjellen. :-)

I utgangspunktet mener jeg at alderen ikke skal spille særlig rolle når man skal avgjøre hvorvidt noen er den rette, men jeg tror ikke jeg hadde slått meg til ro med en som var f.eks 20 år eldre enn meg. Har tross alt ikke lyst til å leve alene store deler av pensjonisttilværelsen, heller. ;-)

Skrevet

Det er godt å høre :) Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det før de to siste dagene. Men da kan jeg slå meg til ro med at det ikke har noe å si. Han er veldig moden (for alderen, haha) og klar for de samme tingene som jeg er. Takk for svar :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...