Gå til innhold

noen andre som er plaget av kløe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør så vanvittig på legger og underarmer til tider. Var plaget med dette i mine to forrige svangerskap også, men ikke så ille som dette. Prøver å smøre meg med god bodylotion, men kunne nok vært flinkere... Andre som har det sånn? Er i uke 14 nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klør og klør! Er også i uke 14, og klødde i forrige svangerskap også. Legen skal ta prøver av leveren, bare for å sjekke om det er denne såkalte svangerskapskløen. Ubehagelig og irriterende er det hvertfall med denne kløen. Er full av sår og prikker..

Håper det gir seg for deg etterhvert :)

Skrevet

Er også i uke 14, og klør meg til blods på mage, rygg, legger og brystvorter (!).. Er fryktelig slitsomt, gjorde det da jeg gikk med snuppa også.. Men fikk da beskjed om at så lenge det ikke var intens kløe inni hender og under føtter, så var det ikke noe problem..Skal til jordmor på kontroll i morra, så må huske på å spørre henne da..

Skrevet

JAAAAA kløøøøør:P Er også i uke 14. Klør mest på rygg og legger. Men klør overalt egentlig! Må bli flink og smøre meg..

Skrevet

Jepp. Tok blodprøver av meg hos legen, blir spennende å høre hva de sier.

Smører meg med babyolje rett etter dusjing - svir mindre enn bodylotion, som jeg også mistenker for å irritere de stedene jeg har klødd opp.

Fikk en resept på kløestillende middel som jeg kunne ta hvis det ble for ille. Har ikke hentet den ennå - vil liksom være så "ren" som mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...