Misti Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg skal jo ned i vekt. har vært litt over en halv time i svømmehallen med mini på 3 år i dag. kan jeg anse det som dagens økt? og om man ikke får til og trene en dag.. hjelper og det og trene litt ekstra en annen dag?
tante grusom master of law Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg ville ikke ha ansett en tur i svømmehallen med et barn som en treningsøkt, da jeg regner med at du ikke har fått svømt så effektivt selv. Det beste er å trene så ofte som mulig, men om du har tid til å trene litt ekstra neste dag så gjør det. All trening er bra trening. Men hvorfor ikke trene litt ekstra hver gang du trener? Regelmessighet er det viktige.
lille sprelle Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Ble du anpusten og svett? varte det i minst en halv time? Skal du ned i vekt, ville sørget for at det var tilfelle så ofte som mulig! Finn noe du synes er gøy/og eller går inn i den daglige tidsplanen. Har du ikke trent før, vil du antagelig finne en million unnskyldninger for hvorfor det ikke går, men det går! (mange av oss andre får det til...- gubben og jeg går f.eks. skitur hver annen kveld mens gullet sover).
Misti Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 TRener hvertfall en halv time hver dag.. i morgen rekker jeg treningsenter på marran og hjemme kvelden så derfor ekstra i morgen.. holdt på i en halv time.. og lekte og søvmte og herja, ikke så efektivt men mista helt piffen når jeg kom hjem. men var værtfall i bevegelse.
Supermamm Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Om man ikke rekker hver dag kan du så klart trene litt mer/lenger en annen dag. Det er summen av kcal som går inn og ut som avgjør hvorvidt du går ned i vekt eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå