**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei Noen fra terminklubben februar 2010 planlegger treff på Onsdag på MM. Andre er også velkommen. Kjekt om vi blir en gjeng. Treffes på MM kl 1230? :-)
monika 3+1 i magen:) Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 hadde vore skåj, men eg ska på 1 årskontroll me guttongen ca i den tiå, så de passe dårlikt for meg.. men kos dåkke!!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Huff... d va dumt!! Kanskje neste gang? :-) Tror me blir ein goe gjeng! :-)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Dytter i tilfelle flere vil bli med!!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 vett kje om de blir nåke neste gång på meg helle:) eg har termin 1 mars, så de e jo kje så långt onna. me mindre de ska vara treff ganske ofta da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå