Gå til innhold

BIM treff i Haugesund, Onsdag! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Noen fra terminklubben februar 2010 planlegger treff på Onsdag på MM. Andre er også velkommen. Kjekt om vi blir en gjeng.

 

Treffes på MM kl 1230?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vore skåj, men eg ska på 1 årskontroll me guttongen ca i den tiå, så de passe dårlikt for meg..:)

men kos dåkke!!

Skrevet

Huff... d va dumt!!

 

Kanskje neste gang? :-) Tror me blir ein goe gjeng! :-)

Skrevet

Dytter i tilfelle flere vil bli med!!:)

Skrevet

vett kje om de blir nåke neste gång på meg helle:)

eg har termin 1 mars, så de e jo kje så långt onna. me mindre de ska vara treff ganske ofta da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...