Gå til innhold

BIM treff i Haugesund, Onsdag! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som blir med på BIM treff i Haugesund på onsdag?

Treffes på MM kl 1230?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det hadde vert kjempe hyggelig! Men jeg har misstanker om at fødselen er ganske nær, og havner jeg ikke på føden så har jeg eksamen.. Ellers hadde jeg vert med jeg :)

Skrevet

ja :-) det har jeg lyst til. Har ikke vært med på noe sånt før :-) er det med eller uten gubber?? :-)

Skrevet

Hei

Det blir kjekt! Tror det blir uten gubber.... ihvertfall er min på jobb! :-) Men hvis han ønsker å høre på en gjeng med høygravide, vil jeg si han er hjertelig velkommen! :-) Blir hyggelig det.

JanuarღGuttღfødeklar: Lykke til på eksamen evt på føden.... :-)

Skrevet

hehe.. han hadde nok holdt ut, men tror han egentlig har mer enn nok med meg :-) Tenkte hvis andre menn pleide å være med, så hadde han nok syntes det var kjekt med en kaffe :-) er det mange som pleier å komme på sånne treff?? :-)

Skrevet

Vet ikke, mitt første denne gangen. Hadde noen treff for 6 år siden! Ble flere etter at babyen kom til! :-) en del turer på Amanda og Oasen, samt litt turer i Djupadalen! :-)

Det var hyggelig å treffe andre med små også! :-) Vi har jo så "mye" tilfelles, og greit å dele erfaringer med andre! Og ikke minst få tips! :-)

Skrevet

ja, så absolutt :-) det er min første så har dårlig med erfaringer å dele, men tar gjerne i mot råd fra dere mer "erfarne" om man kan kalde det det... :-)

Skrevet

Mulig vi blir to til som kommer - jeg er hjemme idag med forkjølelse/hodepine/hoste - men satser på at det går fort over! Ses 12.30 i morgen om formkurven stiger. :-)

Skrevet

Dytter litt jeg!! :). Tror me blir ein fin gjeng!:) Men det e plass te flere!! :) sees i mårå då!!

Skrevet

så det er fler som kommer som ikke er på dette forumet? Sees i mårra ja, klar for en stor kopp kakao med masse krem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...