Gå til innhold

Syden min ræv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her i stua og synger for full hals, og dekker halve stua med frostrøyk. Syden du liksom?

 

I Andalucía finnes det snø i fem av åtte provinser, deriblandt Sevilla som ikke har sett snø siden februar 1954.

 

Derimot hadde vi 19 grader i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Vi også, på morra, men jeg tror det var andre grader.

Skrevet

I forigårs på morran hadde vi tre (TRE!!) grader her, men så klarte jeg å tråkke på gradestokken og fikk blå Freddy Mercuryvæske utover terrassen og etter det har jeg naturlig nok ikke kunnet måle temperatur, men jeg kan takke toget for at jeg fikk vite dagens temp. Ikke at det ikke ante meg allerede, der jeg turet ut med trippel genser, vinterjakke, skjerf og lue, og kledde meg av til t-skjorte og én genser innen ti minutter.

Skrevet

Men SYDEN i geografien ligger vel rett ved PÅSKEFJELLET, så da er det vel ganske så logisk at det både er snø og kaldt der?!

 

Jaj ike forsto pråblem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...