Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tjener ikke masse penger (har så vi klarer oss), sønnen min skal i barnehage når jeg er ferdig med permisjonen. Har desverre ikke råd til å gå hjemme. Klærne mine handler jeg på HM, Cubus, Only o.l. Guttungen får ikke Reimadress (kjøpte en dress fra Reflex som bare kostet 400,- kr) eller Ull fra Nøstebarn. Handler ulla på Cubus eller Bogerud (ja OBS også), noe jeg også gjør med andre klær til han også. Ellers så handler jeg også på type butikker som Lindex, HM o.l når jeg handler klær til guttungen. Vogna kjøpte jeg brukt på Finn.no, har 4 hjul og er ei Simo Kombi. Jeg har svart skinnsofa, og hender seg også at jeg kjøper noe fra Black Design. Det verste av alt er at jeg aldri har ammet guttungen, fikk det ikke til rett og slett. Også hadde jeg barnepike 5 timer i jula.... (Er det mulig liksom) Og på toppen av det hele er jeg alenemor (ja, nå himler dere med øya tenker jeg). Jeg mottar en ekstra barnetrygd, får noen få hundrelapper i OS fra Staten. Jepp, det var meg. Så iflg enkelt av dere damer her på DIB så tenker jeg nok at dere mener at jeg aldri skulle hatt barn. Men jeg har det veldig godt med meg selv:) Dette var ment som en liten pekepinne til noen av dere DIB damer som klarer å se ned på alle andre som ikke er AKKURAT som dere.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Bra skrevet tenker barnet ditt har det bedre, enn noen av de snobbe barna som kun får det dyreste og det BESTE ! Lykke til i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå