Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 tenker iron maiden jeg.. ingen av de er fine etter min smak
det er berre mordi Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Liker bedre Rødløken eller Tomaten.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Det var koselig, men å stappe barnet sitt rett i grønnsakskurven er vel kanskje litt drøyt? Maiken, da? Holder en knapp på Millea.
Hellobaby Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Millea var fint. Maisen var kanskje litt sånn som hun kan bli mobbet for, du ser jo bare hvordan mødrene til små barn her inne mobber det allerede. Tragisk at folk kan være så tåpelige...
det er berre mordi Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Det er mer tragisk at du kaller det for mobbing, hellobaby. Humor heter det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Nei, det er IKKE fint i det hele tatt. Ikke "Millea" heller. Får være måte på å snekre navn selv.
Gjest ->>- Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Virkelig ikke, men det er ganske godt med smør og salt på. Millea var ikke noe fint det heller. Det føyer seg i sjangeren merkelige konstruksjoner man ser her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Maisen baisen! dette var et grusomt navn Sorry mæc!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Det er ekstremt mye mobbing her, også på mer alvorlige innlegg. Kanskje noen mener å være humoristiske, men man ser jo gang på gang at folk blir såret. Selv tåler jeg å få slengt dritt til, som jeg faktisk har opplevd et par ganger ja, og humor har jeg òg i bøtter og spann. Men det er drøyt mange ganger her - "humoren" er temmelig ondsinnet. Man vet aldri hvordan HI reagerer på de "morsomme" kommentarene om hvor liten iq hun har, at hun ikke skulle hatt barn, osv.. Nå snakker jeg ikke om dette innlegget da, men hvis HI her synes at Maisen er et fint navn. så er det vel ikke så fint å skrive "fysjomføy", og noen av de andre der og var ganske tåpelige.. Mobbing blir jo som oftest kamuflert i humor da, så har vel folk forskjellige grenser for hva de synes er morsomt selv, eller hva som blir å tråkke over streken. Nå tror jeg ikke at HI føler seg særlig mobbet da, men syntes det passte godt inn å fraråde henne å kalle ungen sin for Maisen. Tror du Maisen selv kommer til å synes det er morsom å bli kallet alt det som folk her inne har kallet navnet for når hun vokser opp? Eller skal Maisen bli fortalt at det ikke er mobbing, men HUMOR hver dag når de andre unga slenger kallenavn og leeeeer av navnet hennes?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Ja, Maisen! Når hun baby, kan dere kalle henne for Babymaisen :-)
det er berre mordi Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Nå var det vel slik at Hi spurte om hva vi mente om navnet - da synes jeg ikke det er mobbing å hverken skrive "fysjomføy" eller dra en sammenligning fra andre ting en har på tacosen. Er veldig enig i at det kan være mobbing her inne, men mener bestemt at dette IKKE er det. Det hadde vært noe annet om barnet allerede faktisk hadde fått navnet Maisen. Nå leker hun bare med tanken, (heldigvis.) Når noen spør om en mening, bør det være greit å få et svar som ikke er det en håpet på. Hvis ikke er vel hele poenget borte.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Vi har bestemt oss for Millea hvis det blir en jente til..synes det er nytt og veldig fint..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 Maisen var vel kanskje ikke så fint..men Millea var jo et knallfint navn, det skal jeg vurdere selv..Milla er liksom litt oppbrukt, Linnea også..så da er jo Millea litt Nytt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #18 Skrevet 11. januar 2010 Millea var uuutrolig fint..takk for tipset:))))) Dette skal opp til seriøøøs vurdering når mannen kommer fra jobb.........
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 Ikke i tvil. Millea er selvsagt finest.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 Millea er minst ille av de to navnene. Enig med deg om en del mobbing her inne, men seriøst, håper for barnets skyld at du ikke bruker noen av de to navnene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #21 Skrevet 11. januar 2010 Hva er egentlig galt med navnet Millea???
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #22 Skrevet 11. januar 2010 ingen var fine. har du funnet de på selv?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #23 Skrevet 11. januar 2010 Haha, det er kallenavnet jeg bruker på datteren min det, hun heter Maia! Hadde aldri døpt datteren min for Maisen, nei ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #24 Skrevet 11. januar 2010 Jeg enig at dette ikke akkurat var så veldig "stygg" mobbing, men hadde akkurat vært inne og lest på andre tråder, og var litt forbannet. Poenget òg , når folk vil ha mening om navnevalg, er det ofte for å høre om navnet vil bli belastende eller ikke. Maisen ville blitt belastende, nettopp pga mobbing eksisterer i høy grad, både blant barn og voksne. Det bare passet inn i sammenhengen å skrive at Maisen vil bli mobbet - "bare se på all mobbinga på Bim" liksom... (Det var jeg som skrev babymaisen, og det var humoristisk og søtt ment)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå