Gå til innhold

Hvor lang tid etter stripping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært og blitt strippet, hvor lang tid tok det før du/dere fødte?

Jeg ble strippet idag, så jeg håper tulla kommer innen 1 uke. Er èn dag på overtid. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jordmor/lege/gynekolog drar og tøyer litt i livmormunnen for å få litt fortgang i sakene.

Skrevet

Med andre mann var jeg 6 dager på overtid da jordmora "strippet" meg. Jeg fødte dagen etter, men hadde da 3 cm åpning når hun kjente på meg. Kunne merke med en gang at nå var ting på gang etter "strippingen". Det virket altså bra på meg...;o)

Skrevet

åh.. da vet jeg hva det er. ikke vært borti det selv, men svigerinnen min gjorde det her i november.

hun gjorde det i 15tiden på dagen, kl 17ca begynte riene og 12timer senere kom gutten.

lykke til:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor lang tid det bruker å ta. Ble strippet i ettermiddag, og legen mente det var store sjangser for at det kunne komme igang av seg selv innen onsdag. Har time for igangsetting da.

Skrevet

De kan vel ikke strippe uten at man er moden, eller?? Skal til jm i morgen nemlig, vil høre.....

Skrevet

Kommer veldig an på om de får gjort jobben skikkelig også da...

Men jeg ble strippet på dag 8 over termin forrige gang, 2 dager etter gikk vannet og 2 dager etter der igjen var snuppa ute.

Noen har bedre effekt av det enn andre, og det varierer nok litt i forhold til utgangspunktet også :)

Skrevet

hos meg er mormunnen myk og moden, men desentrert og jordmor klarte ikke å nå cervix i dag - så da ble det ikke noe stripping :o((((

bare dritt!!! helt utrolig at man kan ha så mye masevondt uten effekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...