sillyfilly og Olivia Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Dere som har vært og blitt strippet, hvor lang tid tok det før du/dere fødte? Jeg ble strippet idag, så jeg håper tulla kommer innen 1 uke. Er èn dag på overtid. Hehe.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 At jordmor/lege/gynekolog drar og tøyer litt i livmormunnen for å få litt fortgang i sakene.
silje75 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Med andre mann var jeg 6 dager på overtid da jordmora "strippet" meg. Jeg fødte dagen etter, men hadde da 3 cm åpning når hun kjente på meg. Kunne merke med en gang at nå var ting på gang etter "strippingen". Det virket altså bra på meg...;o)
Kristine_bolla Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 åh.. da vet jeg hva det er. ikke vært borti det selv, men svigerinnen min gjorde det her i november. hun gjorde det i 15tiden på dagen, kl 17ca begynte riene og 12timer senere kom gutten. lykke til:)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke hvor lang tid det bruker å ta. Ble strippet i ettermiddag, og legen mente det var store sjangser for at det kunne komme igang av seg selv innen onsdag. Har time for igangsetting da.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 De kan vel ikke strippe uten at man er moden, eller?? Skal til jm i morgen nemlig, vil høre.....
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Kommer veldig an på om de får gjort jobben skikkelig også da... Men jeg ble strippet på dag 8 over termin forrige gang, 2 dager etter gikk vannet og 2 dager etter der igjen var snuppa ute. Noen har bedre effekt av det enn andre, og det varierer nok litt i forhold til utgangspunktet også
HeidiL Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 hos meg er mormunnen myk og moden, men desentrert og jordmor klarte ikke å nå cervix i dag - så da ble det ikke noe stripping (((( bare dritt!!! helt utrolig at man kan ha så mye masevondt uten effekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå