Gøril (210406) Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vår datter på 3,5 år sliter med dette.. Klager over smerter i begge beina..
Rampongi Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 det hadde jeg også mye av når jeg var barn. Jeg syntes at massasje hjalp, så mie foreldre måtte gnu mye på bena mine når jeg var liten.
Gøril (210406) Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 mm, det har jeg prøvd. hun sitter i varmt bad nå. Av og til hjelper dette men ikke alltid. Hendt at jeg har gitt henne Paracet, men ville bare høre hva andre mammer gjorde i ett slikt tilfelle...
3småtroll♥ Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg slet mye med det da jeg var mindre og har en datter som er helt lik. Har holdt på siden hun var en 3 år og er nå 7.... Mamma pleide å pakke beina mine inn i ulltepper (ulla rett på huden) og gnikket masse slik at de ble varme og gode. Jeg gjør det samme på datteren vår og det hjelper det:) Har tydd til paracet i de verste periodene vi også, men det beste er jo å unngå for mye av det også da...
Mor Løvehjerte Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Ligge med bena høyt med ullsokker på. Massasje syntes jeg også at hjalp da jeg var liten, men det jeg husker best var den digre puta. : )
prekæs Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Gi henne bananer. Vet det er noe i bananer som hindrer kramper, men husker ikke hva det er. har hjulpet flere, inkludert meg selv:)
olebrum78 Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Har har vi en slik "rispute", som vi varmer i microen. Virker her! Har sydd den selv, men en får også kjøpt. Tror kankje de er fylt med havre!
olebrum78 Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 http://tettinntil.globalgold.co.uk/forumet/showthread.php?t=58497 Fant en link, viss du vil sy!
fjollefrua Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 massasje er det som funker best fordi du får igang blodsirkulasjonen. det kan også hjelpe å legge bena høyt for ikke å få slikt "trykk". Massasje frigjør kroppens egne endorfiner (smertestillende) og oxytocin (beroligende) som gjør at man ikke spenner seg.
Gøril (210406) Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk alle sammen. Da gjør jeg riktig iallefall og får fortsette med det jeg gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå