mammamus Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Tenker på å reise dit i mai, har du vært der og kan anbefale meg et konkret reisemål? Alt for mange steder å velge mellom:) 2 voksne og 2 barn, 2 og 5 år. Glad for tips:)
3 blå Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Club Grand Side, et allinclusive hotell i Side. Vi var der i september og skal GARANTERT tilbake! Kjempestort område med stor sandstrand, flere bassenger, flere spiseplasser og barer. Du finner det på tyrkiareiser.no
second_time Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har vært en rekke ganger på ferie i Tyrkia med og uten barn. Jeg anbefaler reisemålene Side og Marmaris. Personlig liker jeg Marmaris best fordi det ikke er lov å "plage" turistene der. Selgerene i Side kan til tider bli ubehagelig påtrengende. Begge reisemålene gir familievennlig atmosfære
Lillesnuppis Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Anbefaler Side og leilighets hotellet som heter Side Village på det sterkeste. Flotte leiligheter og flotte basseng med elefant sklie for di små og eget sklie basseng for di stor. Åsså har dem bobblebad for di voksene ved ett av bassengene. Mini disco for barna hver kveld + film kveld for di små. Å vil dem ikke sitte på rommet der hvor filmen vises så kan dere sitte i leiligheten å se den der :-) Var der i 2007. Å skal tilbake dit igjen, men i år så blir det Side Resort vi drar til 3 juli. Det er også ett bra hotel, men Side Village er hakket bedre syns nå jeg .
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Har bodd og bor delvis enda i Tyrkia! Hele sesongen 2008 bodde jeg i Side og har feriert der mye för det ogsaa. Absolutt aa anbefale!! Side Resort, Side Village (som allerede er nevnt) er noen flotte familiehotell med opplegg for barna. Side Resort ligger mer sentralt til Sentrum av Side og har egen strandbuss. Opplegg for barna paa dagtid med aktiviteter. De har eget team som underholder barna!! Barnedisco og underholdning paa kveldene!! Jeg personlig liker Side Resort bedre enn Side Village (har jobbet paa begge hotellene) De har ogsaa et annet familiehotell, Sunwing. All inkl hotell som ogsaa ligger i Side. 10 km fra sentrum (Side) et par km fra lokalt sentrum (Kumköy) og et par hundre meter til stranda. Fint, stort hotell med alt for alle... Alle disse tre hotellene er det Ving som har
lklk Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Sunwing sitt resort i Side er helt supert, det har stoore leiligheter, bra mat, god service og et fantastisk spa som anbefales. Også en fantastisk strand med eget område som tilhører hotellet. En av de aller beste feriene vi har hatt.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Det er bare en ting å si...Pegasos Royal...ingen over og ingen ved siden!! skal dit i år for tredje gang,ALLTID like fornøyd!!:)
lklk Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Hvilken operatør reiser dere med da (til Pegasos)?
Lillesnuppis Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Det er Nazar som har Pegasos. www.nazar.no
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 har aldri vært der,men drømmen min er å reise til hotellet concorde de luxe, og ettersom jeg kan se så ligger det i Lara. eller se linken her. http://www.nazar.no/lacon
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 5 om dagen, dette hotellet har min mann og jeg sett paa ogsaa og en vakker dag skal vi dit. Min mann er fra Tyrkia og sier at Lara er i narheten av Antalya
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Vært i Tyrkia 4 ganger:) 2 ganger i Alanya, 1 gang i Side og 1 gang i Kemer:) Side er bra, Alanya litt masete og Kemer rolig:)
Sylteflesk Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Anbefaler Istanbul som reisemål jeg, men det var kanskje mer typiske sydenferiesteder du var ute etter? Har vært i Antalya, det var helt OK der, reiste med Detur og var godt fornøyd. Men så har jeg vært på ca 3 charterturer i mitt lange liv og har ikke så mye erfaring med sånne resort-steder. Men det er mye fint å se i Tyrkia utenom pakketurhotellene altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå