lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Er på 8 dag med synarella spray og siden dag 1 har jeg kjent så mye i eggstokkene og litt i livmor området..ikke verking, men stikking og menssmerter og det har jeg aldri ellers.Venter mens i morgen eller onsdag. Vet at de setter eggstokkene ut av funksjon og trodde det merkes motsatt da enn når vi tar sprøytene.Grunnen at jeg spør er at dette er 3 gang jeg gjør dette og kan ikke minnes å ha opplevd det de andre gangene. Blir bare litt bekymret for at noe er galt
mammasgull Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg føler mensmurringer og stikkinger kommer og går i hytt og pine når en er gjennom hormonbehandlinger som dette. Kan liksom ikke stole på noen ting av signaler kroppen sender ut, for det er mye som blir satt ut av spill. En blir litt psycko i hodet hvis en skal analysere alt en kjenner til en hver tid ( snakker for meg selv nå ) Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for dette, men er du allikevel usikker, ring klinikken! Lykke til
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Sant det Bicon Blir bare litt paranoid når jeg ikke kan huske det fra tidligere forsøk derfor er det greit å høre om andre opplever det, står ikke noe om bivirkninger heller...ja, ja det er en del å tenke på med alt vi går igjennom. Når det er sagt, har jeg ikke de andre gangene tatt ting så rolig som nå, er veldig avslappet til hele opplegget , håper det holder i rugetiden også Lykke til du også :-)
mammasgull Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Er også veldig mye mer avslappet denne gangen, skal sette inn fryste egg på fredag... er egentlig overraskende lite spent. Rugetiden ja.. den er jo et kapittel for seg selv, DA er humøret heller svingende.. tuter for ingenting.....) Forrige gang ble jeg overstimulert og sykehusinnleggelse, så denne gangen har iallefall kroppen det mye bedre, roligere.. så vi får satse på at 2010 er året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå