Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Heisann Jeg har noen bilder av min baby på pc som jeg kunne ha tenkt meg og forstørret og bestillt... noen som vet om noen sider? og som ikke er så dyrt?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 japanphoto lager fine lerreter til en meget god pris Bestilte 7 bilder der, 5 middels, en større og ett kjempestort og betalte 1700 for dette
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vet at fotoknudsen fremkaller forstørrede bilder. Også på lerret
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har prøvd både Japan Foto, Foto Knudsen, Post Foto og Extra Film. Av disse er jeg mest fornøyd med Post Foto. Fine fremkallinger, og ofte tilbud på forstørrelser, men de er egentlig ikke så dyre i utg.pkt heller. Extra Film er også ok. Japan foto er jeg ikke fornøyd med. Jeg fikk fremkalt samme settet med bilder både hos Japan Foto og Post Foto. Bildene fra Japan Foto var mørke og uklare, bildene fra Post Foto var klare og hadde normal farge(altså mest likt slik man ser det på skjermen).
endelig gravid :) :) !! Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 SNAPFISH.NO det er tingen det ikke dyrt ,og kjempebra kvalitet og bra leveringstid rett hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå