Gå til innhold

Jeg er en jævla heks

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei forbanna fittekjerring og det sjukeste mennesket han har møtt. Samboer altså. Det er sånt han sier til meg når vi krangler. Kaster ting, dytter og truer. Jeg blir så redd. :( Han har aldri slått meg, men jeg stoler ikke på at han ikke kommer til å gjøre det. Jeg ba ham dra ut fordi jeg ville ikke ha sånn krangling med ungene i huset og alt, da skallet han etter meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( Hver gang jeg er uenig med ham ender det sånn. Ellers har vi det så fint sammen, masse sex og kos og komplimenter. Vi krangler ikke ofte, men når vi gjør er det så ekstremt det han sier og gjør, at jeg blir helt satt ut. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min eks det der. Familieterapi, kanskje?

Skrevet

Problemet med usunne forhold er gjerne nettopp det, altså at alt er fint og flott "bortsett fra når...". For din egen og barnas skyld bør du gjøre noe med situasjonen. Enten få ham til å prøve å få hjelp med problemet, eller gå fra ham. Du kan ikke gå rundt og være redd for at kjæresten din skal skade deg, det er jo helt feil, og hva med barna?

Skrevet

Ellers har vi det fint sammen?

Han ydmyker deg på det groveste, hvordan kan du klare å ha sex med en sånn mann?

Han kan jo ikke si slike ting uansett hvor sint han måtte bli på deg, hvilket kvinnesyn vil du at barna skal få? De kommer jo til å tro at det er helt vanlig å behandle kvinner på den måten.

Altså behandle kvinner totalt uten respekt. Nei her må det virkelig ryddes opp hvis dere skal ha noen framtid.

Skrevet

Han dro for å si det sånn. Han er veldig egoistisk og ser ikke mine eller barnas behov. Jeg liker ikke at han ikke føler ansvar for barna selv om de ikke er hans. :( I dag har han vært hjemme sammen med største fordi jeg var sen, og han har ikke giddet å gi ham mat en gang, bare lagt seg. (Han var hjemme ett så han har ikke akkurat hatt en hard dag) Minste har vært 9 timer i barnehagen fordi han ikke gadd å hente, enda han sa han kunne det hvis jeg ble sen. Jeg blir så lei meg. :(

Han er flink med dem, men det er trist å se at han ikke føler noe ansvar for primærbehov. Hadde det vært meg og hans barn hadde jeg gitt gutten mat når han kom fra skolen, og hentet lillebror. Huset ser også ut som et katastrofeområde, og han lå og sov. :( Iskaldt var det også. :( Og så er JEG en heks?

HI

Skrevet

Jeg er helt enig, jeg har aldri blitt snakket sånn til av noen før. Første gangen det hendte tenkte jeg, dette kommer aldri til å ta slutt. Og jeg fikk rett. Jeg sier at vi må snakke rolig, at barna er i rommet ved siden av, men han sier bare "det skulle du tenkt på før," og så turer han videre. Han klarer ikke å beherske seg selv om der hjemme. Jeg VET jo at dette er feil, men samtidig har jeg aldri hatt det fellesskapet som vi har når alt går bra. (som det stort sett gjør).

HI

Skrevet

Harru sett:

11.01.10.

Unwelcome changes

At its best this influence can signify intense emotional experiences within a relationship that draw you in and change your consciousness for a time. But there is also a difficult side to this influence. You may become aware of changes occurring in a relationship to which you will be forced to accommodate. They cannot be ignored, because a real breakdown in your relationship would result. In itself change is not a bad thing. But we crave stability above all else in our relationships, and stability is not available at this time. It will do no good to pretend that change is not happening. Every relationship needs to grow in order to remain healthy and alive. Resist the desire to use subversive tactics to control your loved one, such as manipulating feelings of guilt or responsibility.

HI

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Ikke særlig lenge, tipper jeg.. Du har nok bare sett toppen av isfjellet. Jeg er redd for at denne mannen kommer til å slå om ikke så lenge. Han skallet faktisk etter deg!! Hører du selv hvor ille dette er? Dere har det fint sammen så lenge du er enig med han? OK, så det må du altså være resten av livet? Er du en selvutslettende type? Det må du gjerne være, sånn for din egen del, men hva tror du dette kommer til å gjøre med ungene dine? Er det slik du vil de skal lære at det greit å behandle andre?

Og vil du at han skal fortsette å gjøre det som passer han og overse barnas behov? Sorry hvis jeg er krass, men det er så utrolig mange innlegg som ligner på ditt. Har virkelig ikke dagens jenter mer guts? Ta ansvar for deg selv og ungene dine, du finner garantert noen som kan behandle dere slik dere bør bli behandlet. Gå fra han, før dette blir verre. Har absolutt ikke tro på at han blir bedre..

Skrevet

Jeg tror ikke han kommer til å slå. Han har aldri slått tidligere, ikke i andre forhold heller. Men.. huff, jeg vet ikke. :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...