Gå til innhold

20 uker og brun utflod! Noen andre??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt bekymret.. Noen andre som har opplevd det?

Kommet brun utflod i dag,ikke hatt det tidligere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Prinsesse04❤Nr2 i magen!

 

Lenge siden jeg så deg her, går det bra med deg?

Har ikke opplevd brun utflod nei, men har hørt at den ikke er farlig siden min søster også hadde det og akkurat nå har hun en gutt på 15 mnd.

 

Hvis du er veldig urolig så er det bare å ringe føden for å få sjekket det.

Skrevet

Hei hei :o)

Satser på at alt er bra,ikke kommet mer,fortsatt det samme..

 

Er her inne ganske ofte å titter vettu,ikke skrevet på lenge da :P

Alt er bare bra med meg,er 20 uker nå,venter en gutt :D

Gleder meg kjempe masse! Synes tiden har gått kjempe fort! :o)

 

Deg da? Alt bra?

 

Klem

Skrevet

Forresten,har du skiftet nick? Eller hatt dette heletiden?

Skrevet

Hei hei, jo jeg har skiftet nick, hadde Mio2004 på Bli Gravid- forum.

 

Jeg har det bra og venter en gutt jeg også.

Hvor skal du føde forresten?

Skrevet

Jeg har hatt lyse lyse rosa/ grå brunt et par tre ganger. Ble kjempenervøs første gangen (da jeg var 13 uker), men var på ul to uker etter og da var alt fint. Hadde det igjen forrige uke (uke 18), og liker det overhode ikke. Det var kun på papiret når jeg tørket en ettermiddag, og så gikk det over. Prøver å ikke tenke på det, men det er jo ikke noe gøy. Noen som vet noe om hvorfor man får dette?

Skrevet

Ok,da var det deg jeg trodde det var :P

Så bra alt er bra med deg også :o) Gleder gutten din seg til å bli storebror eller? Jeg skal føde på sykehuset i fredrikstad :o) Du?

Skrevet

Mariexx,ja det er ikke noe gøy,blir nervøs når sånt skjer :o/

Ikke kommet mer her idag,så satser på det bare var litt "rusk"..

Skrevet

Han gleder seg masse til å bli storbror, det var jo det han ønsket seg :-)

Hva med din datter da?

Jeg skal føde på Rikshospitale- Føderiket.

 

Synes tiden går fort denne gangen enn forrgie gang. Er 25+4 idag.

 

Klem :-)

Skrevet

Hehe,min datter ønska seg lillesøster :P Men synes vel det er gøy allikevel å bli storesøster :o)

Jaa,går mye fortere denne gangen! :D

 

Er du på babyverden også eller bare her?

 

Skrevet

Jeg er på babyverden for å lese hva andre skriver, men deltar ikke ofte i diskusjoner, har besvart 2-3 innlegg før ikke mere enn dette.

 

Pleier du også å være der eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...